Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Artemidi has arrived

Hallo iedereen! Ik ben Artemidi, ook wel bekend als Lucas, 20 jaar oud en als het even kan probeer ik een schrijver te zijn. Ik ben een student in Leiden aan de Hogeschool en kom om in huiswerk, opdrachten, etc., waardoor ik voor het schrijven vaak geen tijd meer heb. Als ik het dan toch doe schrijf ik graag Fantasy. Ook probeer ik sinds 2011 ieder jaar mee te doen met de NaNoWriMo om mezelf dan toch maar aan het werk te zetten. Boh, wat is er eigenlijk nog meer over mijzelf te vertellen? Ik hou van lezen, vooral Engelse boeken (sorry NL schrijvers >: ). Mijn favoriete schrijver is Steven Brust. Verder doe ik ook graag aan tekenen en kleien, naast dat ik ook nog naar muziek luister (power/symphonic metal vooral) en veel game (RPG's for life!). Jeetje... wat ben ik eigenlijk een druk persoon, geen wonder dat ik nog geen enkel fatsoenlijk verhaal op papier heb D: Ik ben naar dit forum gekomen naar aanleiding van Haunted Castle 2014. Op de schrijversmarkt heb ik gesproken met een aantal schrijvers en die gaven me als tip om maar eens naar dit forum te kijken :3 Ik denk dat ik alles wel heb nu... Aangenaam kennis met jullie te maken! ^w^ :D xx Artemidi

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Diana: Ik studeer Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek aan de Hogeschool :P Moet wel zeggen dat ik oorspronkelijk uit het schone zuiden kom ;D

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessante studie! En goede muzieksmaak :) Kamelot? Within Temptation? Ben benieuwd naar een proefleesstukje of zoiets! :)

Lid sinds

11 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Offtopic: Als ik dan mag reageren vanuit het perspectief van iemand die van boven de rivieren naar daaronder is geëmigreerd. Aan de ene kant zijn de nachten lang omdat iedereen vroeg naar bed gaat. Aan de andere kant, juist omdat men zo lang op blijft. Welke kwalificatie voor welke oever geldt wil ik gezien mijn huidige verblijfplaats liever niet kenbaar maken.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het is helemaal niet off topic. Artemidi weet in ieder geval waar hij met ons aan toe is. Verstandig dat je niet aangeeft waar je woont, Bart. O, dit is wel off topic. Mijn excuses. Ik wilde Artmidi alleen maar een welkomgevoel geven.