Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

nieuw

hallo, ik ben Mike helemaal nieuw hier, heb eigenlijk weinig tot geen ervaring met schrijven, en alles wat ik ooit heb geschreven heb ik weg gegooid omdat ik me schaamde voor mijn eigen tekst ( herkenbaar or is it just me) ? Maar dit lijkt me een juist platform om te beginnen, groetjes !

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mike! Inderdaad herkenbaar, het schamen voor je eigen tekst. Veel plezier hier op het forum en veel succes met schrijven!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom in ons midden. Weg met die schaamte. Gooi het er maar uit. Niemand doet je iets. ik in ieder geval niet. :D

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou ik voel me hier welkom !!!! bedankt !!! Toch nog even een vraag, is deze site echt bedoeld voor stukjes tekst met de intentie dat het je het zou willen publiceren of kan een mooie zelf verzonnen quote of gedachte ook gedeeld worden, en dan eventueel worden verbeterd zodat de tekst beter overkomt bij de mensen???

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onder het topic 'proeflezen' mag je alle schrijfsels waar je vragen over hebt neerzetten. Het is wel altijd heel fijn voor proeflezers als je duidelijk aangeeft wat voor tekst het is en wat je ermee wil bereiken: is het een oefening in deze of gene stijl; zijn het gewoon jouw gedachten die je overtuigend en rakend met de wereld wil delen, of is het een roman die je volgende week naar een uitgever wil sturen?

Lid sinds

9 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat ik eigenlijk concreet wil is stukjes schrijven die ik idd. overtuigend en rakend kan brengen losjes gebaseerd op mijn leven , fantasie en gedachtes. Ik zou dan graag de mensen willen bereiken die piekeren, met het leven worstelen maar vooral filosofisch zijn in aanleg en ironisch genoeg toch nog steeds om zichzelf kunnen lachen... maar begin nu toch het idee te krijgen dat ik hier verkeerd zit hahaaha , alle tips zijn welkom !!!!!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mike, ik denk dat je dit forum eerder moet zien als een soort open school. Je komt en gaat wanneer je wilt. Je kunt oefeningen doen, deze laten beoordelen, kijken waar je staat. Vragen stellen, laten proeflezen, zelf commentaar/kritiek (leren) geven, etc.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Je zit absoluut niet verkeerd. Op proeflezen kun je twee maal per week een stukje plaatsen van max. 700 woorden (ja, ik heb het goed onthouden). Daar komt van alles voorbij. Pik er hier en daar maar eens een stukje uit. Feedback is welkom.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Mike, Welkom! Als je aan je schrijfvaardigheid wil werken - om welke reden ook - is hier waardevolle informatie en feedback te vinden. Dus dat komt wel goed :)