Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw

Goede avond allemaal, Ik ben Koen Thurlings, 26 jaar. Tijdens een rondje google kwam ik op dit forum terrecht en leek het me een goed idee om me te registreren. Schrijven is mijn hobby, maar zoals iedereen loop ik tegen veel problemen aan. Schrijfstijl, taalfouten, en twijfel. Ik heb één boek geschreven wat ik via mijnbestseller,nl heb uitgegeven, het is oa te vinden op bol.com wanneer je zoekt op mijn naam en de titel 'duistere kant'. Het verhaal is goed, de uitwerking minder. Het staat vol schrijffouten. Ik heb het niet laten corrigeren of redigeren, iets wat ik met mijn tweede boek wel wil laten doen. Momenteel ben ik bezig aan 'oorlogswond'. Een boek over Kendall James, een Amerikaanse soldaat die thuis zit met PTSS. Gedreven door nachtmerries en flashbacks gaat het op een nacht vreselijk mis. Met hulp van een criminele kennis weet hij uit de problemen te blijven. Tot die kennis wederdiensten begint te vragen, Vanaf dit moment gaat alles in zijn leven bergafwaarts. Hij moet vechten tegen zijn stoornis, de politie die hem op de hielen zit, en de waarheid verborgen zien te houden voor zijn vrouw. En waar kan ik me beter richten voor hulp dan een gemeenschap met mensen die een passie hebben voor schrijven! Ik hoop hier hulp te vinden voor het corrigeren en redigeren, ik heb niet de grote bedragen om grote redacteuren te kunnen betalen. En op mijn beurt hoop ik ook iets te kunnen betekenen voor anderen zoekende hier. Vriendelijke groeten, Koen

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Koen :) Ik ben ook nog niet zo lang aanwezig hier. Ik denk dat we elkaar allemaal wel kunnen helpen.