Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oeps, ik heb me nooit voorgesteld!

Nu ik wat actiever wil worden op het forum met de schrijfopdrachten, wedstrijden, etc., vind ik het niet zo netjes dat ik me nooit officieel heb voorgesteld ;-) Ik ben Joyce en ben 35 jaar. Als kind schreef ik veel verhalen maar zoals zoveel mensen ben ik daar helaas mee gestopt toen er andere dingen interessanter werden. Vorig jaar maakte ik kennis met een schrijfster. Toen ik haar boeken vervolgens ging lezen, merkte ik dat ik op een andere manier aan het lezen was. Ik was het boek aan het bestuderen. Hoe heeft ze dit geschreven? Waarom heeft ze het zo gedaan? Wat wil ze daarmee bereiken? Daarmee kwam meteen de behoefte om het zelf weer eens te gaan proberen. Ik heb een schrijfcursus gevolgd en vond het geweldig om te doen. Om te oefenen besloot ik aan een (zeer omstreden) schrijfwedstrijd mee te doen en daar behoorde ik tot de winnaars. Sindsdien ben ik veel aan het oefenen. Wedstrijden doe ik eigenlijk te weinig omdat ik niet veel kan vinden wat mij aanspreekt. Ik heb wel sinds 1 september mijn middagen vrij gepland (eigen baas!) om me echt op het schrijven te concentreren. Oefenen, oefenen, oefenen dus. Mijn doel is om voor mijn 40e een boek geschreven te hebben waar ik zelf in ieder geval trots op mag zijn.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb wel sinds 1 september mijn middagen vrij gepland (eigen baas!) om me echt op het schrijven te concentreren.
Oh, ik stierf zojuist van jaloezie. Geniet ervan!