Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Yf1602 stelt zich voor

Mijn naam is Yvonne. Eigenlijk zwerf ik al best lang op deze site. Voornamelijk als meelezer (voor mij eigenlijk al genoeg, omdat ik op die manier vaak de antwoorden vind op mijn vragen) Ik heb wel eens een stukje bij proeflezen geplaatst en daar ook 'gefeedbackt'. Omdat ik nu een vraagje in taal-spelling wil zetten, dacht ik; ik stel mezelf maar eens eindelijk officieel voor. Ik ben als Nederlandse woonachtig in België. In Vlaanderen heb ik een aantal schrijf-cursussen gevolgd en de deeltijd studie literaire creatie gedaan. Ik schrijf verhalen voor kinderen en heb een half dozijn manuscripten in een oude schoenendoos liggen. Mijn laatste ligt er niet in, dat is door een uitgeverij aangenomen en verschijnt in november. Ik ben nu bezig met een nieuw manuscript en het vraagje bij taal-spelling gaat daarover. Groetjes Yvonne

Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi! Leuk zeg, nu toch een eigen boek uitgegeven na vele manuscripten. Ben benieuwd wat voor moois je hier met ons wilt delen.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai Manonos, De meeste manuscripten niet opgestuurd hoor. Een jaar of vijf geleden één naar één uitgever. Na die afwijzingsbrief, alles in die schoenendoos gestopt. Daarna een studie gedaan. En mijn eind-examenwerk, dat krijgt nu een harde kaft. Die eerste uitgever had groot gelijk, dat eerste manuscript, dat rammelde aan alle kanten.