Lid sinds

9 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tot schrijfs

Hallo iedereen Ik kies ervoor om toch anoniem te blijven, omdat ik zeer onzeker ben over mijn schrijfsels. Als kind genoot ik al van het gewoon overpennen van woorden en ik kon niet snel genoeg leren lezen en schrijven. Ik heb me in mijn kinderjaren ook actief bezig gehouden met schrijven, maar naar mate ik ouder werd, verloor ik het geduld en begon ik mezelf waardeloos te vinden. Nu op mijn 21 jaar, heb ik mijn passie herontdekt en mijn pen weer van onder het stof gehaald. Ik hoop hier voldoende gegronde feedback te krijgen, waardoor ik kan groeien in dit proces van vallen en opstaan. Ik ben immers nog volop in ontdekking naar mijn eigen stem. Ik wil jullie ook nog allemaal het beste wensen en ben nieuwsgierig naar jullie schrijfsels! Tot schrijfs, Lilith.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Lilithx, schroom niet eens een stukje op proeflezen te plaatsen. Je zult zien dat het commentaar altijd opbouwend is en goed bedoeld. Heb vooral plezier in het schrijven en tob niet teveel over het resultaat. Groetjes

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Lilith, Ik hoop dat we je dusdanig op je gemak kunnen stellen dat je meer over jezelf prijsgeeft. We zijn kritisch maar wel aardig. Nou ja, de meesten. Leonardo is vooral kritisch en ik ben vooral aardig. Just kidding, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Veel schrijfplezier hier!