Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier... - Arno Nijmus

Het is met grote schroom dat ik mij hier meld... Ik ben bijna 52 jaar en ondernemer van beroep. Waarom ik hier verschijn? Sinds ongeveer een half jaar ben ik bezig met een verhaal op internet over mijn ervaringen in Tsjechie. Het gaat over een (helaas mislukt) project. Gaandeweg heb ik verschillende reacties gekregen dat men mijn verhaal "boeiend en goed geschreven" vind. Het is wel non-fictie, ik neem dus aan dat ik de link hier niet mag noemen. Waar het nu om gaat is dat ik met plannen rondloop om eens een "echt" boek te schrijven, fictie dus. Maar het begin.... Hoe pak ik dat aan?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou schroom vooral niet. Wees welkom. Je zult hier in de diverse topics vast veel informatie vinden hoe je het aan kunt pakken. Je kunt ook stukjes laten proeflezen. Volgens mij kan non-fictie ook. Er zijn meer mensen hier die bijvoorbeeld ervaringsverhalen schrijven over medische missers of andere dingen. Je mag denk ik ook wel je weblink als onderschrift zetten, dan doen we hier ook vaak. Als het maar niet een link is waar je dingen aanbiedt of verkoopt of je bedrijf promoot. Een schrijfblog is denk ik niet een probleem om dat eronder te zetten. Als je maar niet in elk topic van jezelf en een ander gaat zitten roepen: lees mijn verhaal hiero en dan de link. Dat valt een beetje verkeerd :D Maar ik weet natuurlijk niet in hoeverre jouw schrijflink ook met je bedrijf te maken heeft. Bij twijfel Dries even vragen.

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Arno, welkom, hier. Waarom zou je schromen? Ik ben wel benieuwd naar je verhaal op internet. Een 'echt' boek kan zowel fictief, als niet-fictief zijn, overigens. Maar wat zou je met het boek willen?
[ ... ] Maar het begin.... Hoe pak ik dat aan?
Dat hangt af van de structuur die je bedenkt voor het boek.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor uw reacties, ik heb inmiddels een stukje van mijn verhaal geplaatst onder "proeflezen" Titel: Een dineetje in Trutnov