Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Choupettista. En meer moet dat niet zijn.

Soms heb je het gevoel 'Ik ga de wereld veroveren!' Net dan moet je beginnen aan alles waar je gelukkig van wordt. Ik ben Delphine, Choupettista is ook goed en ik ga de wereld veroveren! Vandaag toch. Ik ben een wispelturige Belg die vol enthousiasme alles wil uitproberen en tot voor kort ook alles platbombardeerde. Het is nu toch al even dat ik op deze website gluur en het is zo interessant dat ik mij besloot aan te melden. Vanaf je elk moment van de dag de drang hebt om verhalen, blogberichten, columns etc. op te schrijven moet je het in mijn mening ook gewoon doen en kijken waar je uitkomt! Ik ben een enorm opgewekt en blij persoon die vaak nét over het randje gaat. Mijn plannen zijn soms iets te onrealistisch en op spannende momenten zeg ik de meest ongepaste dingen om het ijs te breken maar mijn bedoelingen zijn altijd oprecht goed! Ik heb nog steeds niet alles op de website gelezen maar het is so far so good fantastisch. Ik hoop dan ook enorm veel op te steken van jullie!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, ik ben benieuwd naar je verhalen, als daar ook zoveel levensenergie in zit sprankelen ze ons vast te gemoed, of gaan ze misschien net over het randje?!

Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Ik ben ook nieuw. Je hebt inderdaad een mooie entree geschreven. Ik wens je veel geluk en plezier met je schrijfwerk.