Lid sinds

9 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Regelmaat doet het.

Aangezien ik regelmatig een stukje of een [kort] verhaal wil gaan schrijven heb ik voor deze [profiel]naam gekozen. Op een iets minder commerciële website ben ik onder dezelfde naam bekend,maar helaas krijg ik daar [te] weinig respons,om er mee door te gaan. Nieuwe ronde,nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Op diverse sociale media websites plaatste ik regelmatig het een en ander en het is mij opgevallen,dat men daar best positief over was en recent verschenen er op Face Book enkele goed gelezen "Notities" Interesse ? Uiteraard nodig ik de lezer van mijn voorstel rondje uit,om mij als vriend toe te voegen: https://www.facebook.com/liam.brady.12935756 Mijn hobby's naast schrijven zijn : voetbal kijken -FC Utrecht fan Muziek : Liefste stevige Rock en pop Guns 'n Roses ,Aerosmith,C.C.R. ,Keane en nog veel meer en ouwe Soul.Verder een hele grote fan van Booker T met zijn heerlijke Hammond orgel. Boeken lezen: Thrillers van : Buitenland: H.Coben,Stuart MacBride,Keppler,Jo Nesbo,Hjorth Rosenfeldt,H.Koppel en A.Christie Gewoon : James Joyce ALLES,H.Mulisch,W.van Kooten en H.Dorrestein Boeken : Hollandse auteurs: R.Appel,C.den Tex,Escober,E.Verhoef. Ik heb vorig jaar een hartinfarct gehad,gedotterd en mede door het snelle handelen,kunt U mij nog lezen en ik hoop met enige Regelmaat !

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom Regelmaat. Ik hou ook van voetbal. Van alle wedstrijden. In feite ben ik dus een allemansvriendje.

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Regelmaat op het forum. Veel lees- en postplezier hier en succes met je schrijfsels!

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Regelmaat, (leuke naam voor een schrijf-vriend!) Qua dotteren, Joyce en schrijfvoornemens kunnen we elkaar de hand geven. Welkom!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Regelmaat, succes met de nieuwe kanalen! Met Diana breng ik voorzichtig voor het voetlicht dat deze commerciële website bedoeld is voor schrijvers onderling om elkaar vooruit te helpen met schrijfvaardigheid, elkaar steun te bieden als het even niet meezit en successen te delen. We zijn op het forum dus vooral een groep schrijvers, geen groep lezers. Ik hoop dat dat is wat je zoekt :)