Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Erik Bakker stelt zich netjes voor,

Hallo iedereen, ik ben Erik Bakker uit Zeeuws-Vlaanderen en vijftig jaar oud. Al enige tijd probeer ik een beetje te schrijven – een beetje columnachtig en korte verhalen – via via ben ik hier beland en hoop wat op te steken dat mij verder kan helpen. Ik probeer veel te schrijven maar met een gezin en ploegendienst is het niet altijd makkelijk en (ja ja ik heb al wat opgestoken) ik lees dus zelf veel te weinig! Daar moet ik echt wat aan doen. Oké, ik kijk nog even wat rond op de site en misschien durf ik eens wat zelf te plaatsen.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Erik Bakker. Natuurlijk durf je iets te plaatsen. Ik beloof dat ik je niet afbrand, hoewel ik columns best moeilijk vind.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Erik, welkom. Wees niet bang om te plaatsen. Ook wanneer je afgebrand zou worden - dat gebeurt niet vaak hoor - je wordt altijd weer netjes op je beentjes gezet, maar stel dat dat eens gebeurd, dan kan er iets positiefs uit voortkomen. Je moet er natuurlijk wel voor open staan en willen ploeteren.

Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel voor het hartelijke welkom. En ik kan wel wat hebben hoor, ik heb al eens zitten kijken bij “proeflezen” en ik denk dat iedereen werkelijk zijn best doet degene die wat geplaatst hebben verder te helpen. Ik zal wel eens wat plaatsen maar ben nog wat onzeker, met name over de technische aspecten van het schrijven. Zeker bij de commentaren zag ik aanwijzingen staan die maakte dat ik terug moest lezen in een verhaal om te snappen wat er bedoeld werd. Nog wat meer meelezen en oefenen maar.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zal wel eens wat plaatsen maar ben nog wat onzeker, met name over de technische aspecten van het schrijven
Dan moet je juist wat plaatsen, je mag altijd doorvragen! :) In ieder geval welkom.