Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Polderverhalen door Margaret Lampers

Hallo allemaal, Tja, wat valt er te vertellen over de polder? Veel, heel veel en ik weet niet of ik tijd genoeg heb om alles uit de doeken te doen. Maar ik zal trachten om de criminele activiteiten bloot te leggen; mijn fantasie daarop botvieren en duistere familieverhalen vertellen. Zonder dollen: ik vind het heerlijk om door het polderlandschap te fietsen en die fietstochten wakkeren mijn fantasie aan. Dan vraag ik me af wat er gebeurd is op zo'n verlaten boerderij. Welke drama's achter de ramen afspelen en of ze wegkomen met moord en doodslag zonder dat ze gepakt worden. En het antwoord daarop is 'Ja', soms komen ze daarmee weg, tenzij het verhaal verteld wordt. Thrillers - vooral de psychologische machtsspelletjes - spreken mij het meeste aan en dat is tevens mijn doel, om goede psychologische thrillers te schrijven met een vleugje erotiek. 'Toevallig' stuitte ik op Schrijven Online en ik besloot me aan te melden. Geraakt door de blogpost 'Schrijf waar je bang voor bent' dacht ik ... met de billen bloot kan geen kwaad en ik hoop op deze website geïnspireerd te raken hoe ik mijn schrijverij naar een hoger level kan tillen. Op het forum kwam ik al zeer goede tips van medeschrijvers tegen, dus daar zal ik zeker vaak terug komen. Zelf denk ik ook graag mee met anderen, omdat ik weet dat samenwerken je verder kan brengen. Tot gauw! Margaret Lampers

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Margaret Polders? Die bestaan toch alleen maar dankzij een dijk? Ik weet dat er tijdens het bouwen van dijken heel veel mensen, spoorloos zijn verdwenen.

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. En ben je zelf al wel eens door je schaduw ( lees eigen fantasie) achterna gezeten al fietsend in de polder? Mooi weids inspirerend onderwerp om over te schrijven/mijmeren.