Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wildcard stelt zich voor

Ik kan moeilijk zeggen dat ik me als nieuw lid even voor zal stellen, aangezien ik al 44 weken lid ben. Tot dusver heb ik alleen meegelezen, maar het lijkt me toch even leuk om me voor te stellen. Ik ben Arjan van den Berg en ben sinds vorige maand 23 jaar. Ik heb Journalistiek gestudeerd en heb voor die opleiding onder andere stage gelopen bij het blad dat we allemaal zo goed kennen. In mijn vrije tijd schrijf ik regelmatig columns en verhalen die ik soms op m'n hyves post, soms aan vrienden laat lezen en soms voor mezelf schrijf. (Ja, maar, schrijven doe je altijd voor een publiek, een schrijver wil gelezen worden...) Verder heb ik geen 'indrukwekkend' CV met gepubliceerde boeken, maar wellicht is het verhaal in de Winterbundel bij het decembernummer van Schrijven een begin.:P Ik vond het tot dusver erg leuk om te zien hoe leden bezig waren met hun verhalen en het al dan niet laten publiceren ervan. Ik zal wel zien of het vooral bij meelezen blijft of dat ik (regelmatig) zal gaan posten.;)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Leuk dat je jezelf voorstelt, zo weet ik net even wat meer van de schrijver die gewonnen heeft. Ik vind dat je een mooie schrijfstijl hebt. Nogmaals van harte gefeliciteerd. :)

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, en gefeliciteerd! :thumbsup: Je hebt de sfeef heel goed weergegeven in je verhaal. :nod:

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Iedereen: bedankt voor de welkomstwoorden, de felicitaties en de complimenten.:) @ Lucatero: nu vind ik het al heel mooi dat ik de tweede plaats heb gekregen, maar me dat toewensen mag natuurlijk altijd.:P Jij ook gefeliciteerd met het 'goud'.;)