Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Deleveraux stelt zich voor

Hallo, Ik ben Deleveraux en ik ben sinds kort begonnen met schrijven. Een paar jaar geleden was ik een fervente lezer. Dat is een tijdje wat minder geweest nadat ik een overdosis boeken te slikken kreeg aan de universiteit en daardoor verdween mijn leespassie enkele jaren naar de achtergrond. Enkele maanden geleden ontdekte ik een schrijfster van fanfics op internet. Ik weet dat fanfics meestal niet te vergelijken zijn met echte boeken en dat ze vaak niet vlot/slecht geschreven zijn maar deze schrijfster was zo goed en wist haar personages en omgevingen zo levensecht neer te zetten dat mijn zin om te lezen weer teruggekomen is. Dankzij het enthousiasme en de aanmoedigingen van die persoon ben ik ook zelf beginnen te schrijven. Ik moet nog heel veel leren en ik probeer genoeg tijd vrij te maken om te oefenen, wat niet altijd makkelijk is, maar ik hoop dat ik hier op het forum veel kan bijleren van andere schrijvers en enthousiastelingen. Als je nog verdere vragen hebt mag je mij die altijd stellen. Groetjes, Deleveraux