Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Stel je voor! Hilde Cornelis.

Na lange tijd van inactiviteit en terwijl ik mijn wachtwoord nog ken, ben ik nog eens hier. Lang geleden, dus stel ik me voor aan wie me gemist heeft. Nee, niet gemist als in ‘waar is Hilde toch?’ maar gemist als in ‘wie is Hilde toch?’ In een poging mijn writers-block aan splinters te schrijven zal ik wat op proeflezen zetten en zelf ook proeflezen. Hopelijk hebben jullie d’er wat aan. Voor mij is het altijd waardevolle feedback gebleken. Oh, voor een uitgebreidere voorstelling kan je hier terecht, dat is nog steeds niet gelogen http://www.schrijvenonline.org/forum/113381

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, ik ook! Enne... ik heb je wel gemist, je gaf nog wel eens feedback, maar op een gegeven moment was het helemaal stil. Fijn dat je weer terug bent. vrg

Lid sinds

12 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Tja, gelukkig had jij me eerder elders al gevonden dag Nienke A, ja in levende lijve, dat doen we vast en zeker weer dag Ayoubleeft, dank voor je welkom terug Jij ook welkom hier. Heb je het een beetje naar je zin? dag Thomach, fiew. Dat is een opluchting! dag Riny, Fijn dat je me gemist hebt, nou niet fijn natuurlijk, maar fijn dat je zo je waardering uitspreekt. Ik wil zeker weer feedback geven op wat me raakt en als ik denk dat ik iets kan toevoegen. Ik hoop stiekem dat dat me zelf weer in de flow brengt.

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zeker, Hilde. Al was het maar omdat de digitale schrijvelarij papier en dus bomen spaart :D

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Yrret, nee ik was gewoon hier. Jullie waren weg 8)
Niet echt! Je was elke dag in mijn gedachten.