Lid sinds

9 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gaya

Hoi, Ik ben Gaya. Ik ben 31 jaar geleden geboren in Rotterdam, en daar woon ik nog steeds. In gedachten ben ik natuurlijk mijn leven lang al een schrijfster, maar feitelijk bestaat daar, behalve mijn schriften en werkstukken van de lagere school, nog weinig bewijs van. De weblogs die ik ooit bijhield zijn al in vergetelheid geraakt (en gelukkig niet meer online te vinden), en mijn heimelijke digitale 'dag'boeken liggen met mijn oude laptop op de schroothoop. Niet zo zonde als het klinkt, want als ik ze zou teruglezen, zou ik me waarschijnlijk rot schrikken van de hoeveelheid egocentrisme en het gebrek aan entertainende waarde van de inhoud ervan. Ooit dacht ik dat een autobiografie over mijn leven heel de wereld op zijn kop zou kunnen zetten, maar inmiddels heb ik wel door dat mijn leven lang zo interessant niet is geweest om er een boek over te schrijven (of lezen...). Dus richt ik me nu maar op de wondere wereld van de fictie. Onlangs deed ik mee aan een mini-verhalenwedstrijd op een website, en onafhankelijk van het resultaat en de uitslag (die nog onbekend is), heeft dat me enthousiast gemaakt om eindelijk eens echt tijd aan deze verloren hobby te gaan besteden. Korte verhalen hebben voorlopig mijn grootste interesse, maar ik vermoed dat dat vooral te maken heeft met de wens om me nog veel te ontwikkelen en het nou eenmaal eindeloos veel meer tijd en moeite kost om dat elke keer meteen met een compleet boekwerk te willen doen. In oktober start ik met een korte cursus Verhalen Schrijven. Tot die tijd kan ik alvast zelf proberen het schrijven meer onderdeel van mijn dagelijkse activiteiten te maken. Dus ja, heel veel kan ik er momenteel nog niet over zeggen. Ik ben benieuwd welke wereld deze website voor mij gaat openen ;) Groetjes van Gaya