Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

DaMart stelt zich voor

Hallo allemaal! Eigenlijk heb ik me ruim zes jaar geleden al aangemeld, maar behalve af en toe meelezen ben ik nog niet echt actief geweest. Daar wil ik nu toch verandering in gaan brengen, dus met een ruime vertraging (dat krijg je als je vaak met de NS reist ;) ), begin ik eens met mezelf voor te stellen. Ik ben Martin, 34 jaar en woonachtig in Zandvoort. Sinds mijn prille jeugd bedenk ik graag verhalen en vanaf het moment waarop ik leerde hoe ik een pen moest vasthouden, ben ik ze ook gaan opschrijven. Mijn grote droom is, zoals iedereen hier volgens mij, om ooit nog eens in de boekwinkel te liggen (en dan niet omdat ik over de drempel ben gestruikeld). Ik heb naast veel korte verhalen en een aantal gedichten tot nu toe drie manuscripten afgerond, die ik zonder succes aan uitgevers heb gestuurd. Achteraf teruglezend, zie ik genoeg verbeterpunten, die ik weer meeneem in toekomstige verhalen. Momenteel heb ik twee onafgemaakte manuscripten liggen, die ik zeker nog wil gaan afronden en mijn hoofd zit nog vol ideeën voor andere verhalen. Het afgelopen jaar ben ik voor mijn doen niet heel productief geweest met schrijven. Het meelezen op het forum hier werkt best inspirerend om zelf ook weer wat vaker de pen of het toetsenbord ter hand te nemen en ik zal wellicht ook af en toe een tekst ter proeflezing plaatsen voor jullie deskundige feedback ;).