Lid sinds

9 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi :)

Hallo allemaal! Ook ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Denise, 21 jaar, schrijf al verhalen voor zolang ik me kan heugen en hoop dat ook tot in de eeuwigheid te blijven doen :) Aangezien ik tegenwoordig toch wel serieus manuscripten aan het schrijven ben, leek het me interessant om een schrijfmaatje te vinden of het een en ander te laten proeflezen. Ik schrijf zelf voornamelijk jeugdverhalen, omdat ik dan ongestoord mijn fantasie kan gebruiken. Momenteel ben ik druk bezig met het herschrijven van mijn huidige boek waar ik stiekem een beetje verliefd op ben geworden (ik ben nogal een perfectionist, dus dat is een redelijk goed teken) en ik hoop in de verre toekomst ooit een keer mijn debuut als schrijver te kunnen maken. Naast het schrijven van boeken, schrijf ik ook graag muziekteksten. Een paar weken terug is mijn eerste kindermusical in première gegaan, daar heb ik erg van genoten! Persoonlijk ben ik een fan van historische romans, maar ik kan ook genieten van een goed fantasy boek. Ik ben overigens meer een schrijver dan een lezer, aangezien het lezen van een boek mij altijd eerder geneigd maakt weer achter de laptop te springen om zelf te schrijven dan om het boek uit te lezen (een vervelende gewoonte van me). Zo, eerst wel even genoeg over mij dacht ik zo. Veel schrijfplezier allemaal! Liefs, Denise