Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen - reveetjuh

Hooi iedereen, Ik ben Revé en ben 14 jaar. Ik ben ongeveer op mijn 12e begonnen mijn eerste verhaal te schrijven. Toen vond ik hem niet goed genoeg en heb hem weggegooid. Daarna heb ik eigenlijk niet veel meer geschreven. Totdat ik een keer op een kindersite kwam waar je gedichten en verhalen kon plaatsen. Daar begon ik met gedichten schrijven wat ik nu nog steeds doe en daar begon ik ook weer met verhalen schrijven. Ik heb nu mijn verhaal af en heb het al aan een paar mensen laten lezen. Ik krijg best veel leuke reacties erop en heb deze site gekregen van Judith Visser. Ze zei dat ze niet zo goed was in beoordelen van boeken dus dat ik hierop is moest kijken. Volgens mij kan je hier ook je verhaal opzetten zodat mensen het kunnen lezen toch? Graag ook meer info hierover. groetjes Revé

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Reve (met dat streepje dat nog mist). Je kunt een deel van je verhaal laten proeflezen bij het onderdeel proeflezen. Dan zeggen wij eerlijk wat we ervan vinden. Niet meer dan 500 woorden ongeveer.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Reve (met streepje). Je bezit een echte schrijversnaam :D

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjors: Dankje ik heb net een stuk neergezet van mijn verhaal. Je kan het dus lezen als je wilt ;) eigen: Haha hoezo is dat een echte schrijversnaam??:P assepas: Dankje, het is een franse naam wat betekent gedroomd :P:) xx

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Revé, ik denk dat Eigen op Gerard Reve doelt. Alleen, dat is zonder streepje. :) Welkom hier. Als je een stukje wilt plaatsen, moet je dat bij het onderdeel proeflezen doen. Wel eerst even de voorwaarden lezen. Succes! [self edit - o, oeps, ik had deze nog open staan, reageerde alsnog en liep hopeloos achter de feiten aan, sorry :P ]