Lid sinds

12 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal

Hallo schrijvers, Na een eerste bericht in 2012 en enkele berichtjes deze week heb ik besloten om me toch maar voor te stellen in dit deel van het forum. Net als de meeste hier is mijn grootste hobby schrijven. Als klein kind van zo'n zes of zeven was ik al bezig met het samenstellen van boekjes. Verhaaltjes over giftige aardbeien, koninklijke familieleden en draken lieten mijn fantasie volledig tekeer gaan. Tegenwoordig, negentien jaren jong, ben ik vooral bezig met verdieping in het schrijversvak. Vooral door veel te lezen, te schrijven en bijvoorbeeld rond te struinen op dit forum. Het schrijven doe ik graag vanuit een beeld. Soms kan ik dagenlang het web doorzoeken naar, zonder het verhaal erachter te kennen, inspirerende foto's. Bij deze foto bedenk ik een verhaal en schrijf deze vervolgens uit. Persoonlijk ben ik vooral benieuwd hoe jullie tegenover het schrijfproces kijken en bepaalde dingen aanpakken. Door jullie verhalen, opdrachten en de daarbij horende tips te lezen weet ik mijzelf steeds weer een beetje te verbeteren. Mijn grootste valkuil; stuk lopen op een bepaalde zin waardoor ik geen steek meer verder kom. Ik kijk uit naar een gezellige tijd op dit forum. Groet, Thico

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn grootste valkuil; stuk lopen op een bepaalde zin waardoor ik geen steek meer verder kom.
Daar zou ik dan zuinig op zijn. Beslist niet weggooien. Welkom, Thico.