Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo!

Hallo! Al een hele tijd vind ik het fijn om te schrijven. Ik heb nooit gebrek aan inspiratie (behalve wanneer ik mij moet voorstellen, dan gaat het mis, haha!), wel aan opbouwende kritiek. Het is natuurlijk heel prettig om van de mensen uit je omgeving te horen dat je een leuk verhaal hebt geschreven en dat ze het voor zich zien, maar dat is het niet voldoende. Ik mis diepgang en serieus commentaar. Ik hoop dat hier dan ook te vinden! Groetjes Martinique

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoihoi en welkom! Jij bent goed op weg door mee te doen aan de wekelijkse schrijfopdrachten. Ik leer er zelf heel erg veel van en de mede schrijvers/ lezers reageren op jouw tekst zonder jou te kennen. ;) Succes!

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel schrijvengeluk, Hahou en Marietje! Ik hoop hier zeker veel te leren! En Marietje, het leek mij inderdaad een goede eerste stap om mee te doen aan de wekelijkse schrijfopdrachten. Leuke uitdaging!

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo en welkom, Diepgang en serieus commentaar zit hier meestal wel goed. De schrijfopdrachten werken al goed, ik geloof dat er niemand is die er niet van leert (zelfs de meer ervarener schrijvers), maar vergeet ook proeflezen niet. Hoe goed de commentaren bij de opdrachten ook zijn, vooral dij proeflezen merk ik dat er soms heeeeeel diep op dingen wordt ingegaan. Vooral veel plezier gewenst.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Martinique! Veel schrijf- en leesplezier. Ik heb je vandaag al ontmoet bij jouw #12 ... Ik zie je daar nog wel weer.