Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo

Hallo allemaal, Wat is dit een leuk en leerrijk forum! Mijn naam is Jaimie, i35 jaar, Mijn ventje en ik zijn al 20 jaar samen (waarvan we 10 jaar getrouwd zijn) en nog steeds zéér gelukkig met elkaar :-) Samen hebben we twee kinderen, een zoon, die volgende maand 14 j aar wordt en een dochter die in de zomer 10 kaarsjes mag uitblazen. Ik schrijf graag, in emotioneel moeilijke tijden zijn het vooral gedichten voor mezelf. Onlangs ben ik een cursus 'korte verhalen' begonnen, daar leer ik veel uit, maar het is toch net iets anders dan een boek schrijven. Bepaalde zaken die ik daar niet mag, kan in een boek dan precies weer wel, beetje verwarrend soms. Maar ik droom er ooit van , een boek te mogen uitgeven. Ik heb bewondering voor jullie die het al hebben gedaan, hoedje af ! Groetjes, Jaimie

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Fijn dat gedichten schrijven jou bij moeilijke periodes kan helpen. Zo vindt ik het leuk om te schrijven om een andere wereld te scheppen, wel vaak realistisch, maar anders dan mijn eigen wereld. Welkom en veel lees en schrijf genot.

Lid sinds

9 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Dank u allemaal. Vriendelijke groeten, Jaimie