Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Bonjour

Hallo allemaal, Om meteen maar met de deur in huis te vallen, ik kom niet veel meer op fora. Sommige kennen mij misschien van PF (het oude Pure Fantasy) of van het Woudlopersforum. Ook daar kom ik niet veel meer. Waarom niet? Is het niet leuk? Niet interessant? Jazeker wel. Maar ik stop mijn laatste vrije uurtjes vooral in het uitgeven van de e-zines Vamp en Held. Hier zal je me dan ook niet zo vaak tegenkomen, maar omdat ik hoorde dat er een draadje over Vamp en Held was, werd ik wel heel nieuwsgierig en dan vind ik het wel zo netjes om mezelf voor te stellen. Mijn naam is Astrid en ik ben gek op korte verhalen, schrijven, maar vooral ook te lezen. In Utrecht kwam ik in 1977 ter wereld en daar zette ik ook in 2005 mijn kleine meid op deze aardkloot. Haar broertje volgde precies anderhalf jaar later en omdat ik deze beide wondertjes zo goed had gemaakt, mocht ik ook nog voor mijn zusje aan de slag. Voor haar en mijn zwager zorgde ik meteen voor een jongetje en meisje in één worp. De tweeling is nu ruim een jaar. Ik werk fulltime als projectmanager, woon inmiddels in een klein dorpje op steenworp afstand van de Dom, en ... ben 's avonds en in de weekenden hoofdredacteur van Vamp en Held. Tja, wat is er verder te melden? Ik blog, en twitter aardig wat. Dus als je echt een kijkje in m'n leven wilt volg dan@AstridMarijn of neem een kijkje op www.kadobuik.wordpress.com )over mijn draagmoederschap) maar ik denk dat jullie vooral geïnteresseerd zijn in www.vampenheld.nl want hier kan je alles vinden over de uitgaven van Vamp en Held.

Lid sinds

11 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hahoe, dank je wel. De bedoeling is echt wat toe te gaan voegen aan het korte verhaal. Angelieke :-) Dank je. Ik dacht, ik moet hier toch met iets pakkends komen.