Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

hallo! :)

Nou ik stel me maar eventjes voor. Mijn naam is dus Lisselotte [maar zeg a.u.b liz] en ik vind het heerlijk om in mijn vrije tijd eens effe lekker los te gaan op een leg velletje papier. Ik word altijd blij van schrijven, en dit is dan ook de eerste keer dat ik eens op een site terechtkom waar ik nog meer mensen tegen kan komen die het ook leuk vinden! Binnenkort zal ik hier wel een paar kleine verhaaltjes plaatsen waaraan ik momenteel werk. Ik heb nog nooit om feedback gevraagd en weet ook niet wat jullie zullen vinden van mijn schrijfstijl, dus ja ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! En natuurlijk ga ik ook stukken lezen die jullie allemaal geschreven hebben! Met vriendelijke groet, Liz!

Lid sinds

11 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Liz, Mijn vader zong vroeger altijd een leuk liedje over Lisselotte die ook Lieze werd genoemd. Ze zat te pisse op het hoekje van t café. Idioot liedje maar voor mij een leuke herinnering. Ik hoop dat je net zoveel indruk maakt als het liedje. Alle gekheid op een stokje: veel schrijfplezier hier.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Liz, Mijn vader zong vroeger altijd een leuk liedje over Lisselotte die ook Lieze werd genoemd. Ze zat te pisse op het hoekje van t café. Idioot liedje maar voor mij een leuke herinnering. Ik hoop dat je net zoveel indruk maakt als het liedje. Alle gekheid op een stokje: veel schrijfplezier hier.
haha dat liedje ken ik niet! maar het klinkt zeker leuk! [ik ken alleen maar Annelies van de pies ik moet al piesen als ik nies!] hoh wow nou ik hoop dat ik een beetje indruk kan maken met mijn amateuristische werkjes dan! :) zal mn best doen!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heuleu! Welkom bij de kudde. Mooie naam heb je, maar okay, ik zal wel gewoon Liz zeggen ;D
haha dankjewel! het is wel een aparte naam maar ik vind het altijd zo kakkerig klinken. Liz klinkt gewoon lekker casual weet je =P nogmaals dankje!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Liz veel lees en schrijfplezier. Ik Ben zelf ook nog maar sinds kort lid en vind het nu al leuk, alle reacties op elkaars verhalen en bevindingen. Het is al zo'n beetje een verslaving aan het worden, en dat nog maar na twee week lidmaatschap. Ik hoop dat je er net zo veel plezier aan beleeft als ik.