Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo schrijfgenoten

Na zes afwijzingen van verschillende uitgevers is het hoog tijd om wat aan mijn schrijfstijl te doen. Wel vonden ze mijn idee origineel, ja fantasie ontbreekt het mij niet aan,maar ja daar kom je er niet mee. Nu ligt mijn manuscript dus even stil in afwachting op een betere schrijfstijl. Eén ding staat vast ik geef nog niet op, voorlopig oefen ik graag met de wekelijkse opdrachten. En leer ik er door mijn mede schrijvers veel bij. Misschien komt ooit mijn psychologische roman uit. Je weet maar nooit. En zo niet, ik geniet van het schrijven, en dat is al winst voor een dyslecticus als ik, die altijd een hekel had aan lezen en schrijven. Maar nu ruim in de veertig begin ik er plezier in te krijgen en gaat er een wereld voor me open. Wees niet bang om kritiek te geven, dat helpt mij alleen verder. Maar complimentjes zijn natuurlijk ook welkom.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom; met jouw doorzettingsvermogen en positieve instelling komt er vast iets moois van.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Gaudí ;) Mooi dat je het plezier erin gevonden heb! Voor meer kritiek zou je ook iets op proeflezen kunnen zetten, misschien een fragment uit je verhaal? Daar kun je ook heel specifieke vragen stellen waar je graag feedback over krijgt.