Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

van de eerste woordjes ...

naar korte schrijfopdrachtjes Als 6-jarig meisje was ik al met pen & papier te vinden. Gewoon omdat ik graag schreef en weer herschreef. Toen waren het de eerste woordjes die ik leerde op school. Later werd dit een brief naar de burgemeester, bidprentjes en misboekjes voor familieleden, verhalen over verkeersprojecten op school, een kort verhaal over de bijzondere hobby van mijn man, spontane mails naar vrienden en familie ... Op een dag merk je dat de lezer jouw schrijven steeds meer waardeert en dat je daar nog meer van mag maken. Deze aanmoediging heeft onlangs geleid tot het enigszins verdrijven van de “interne criticus” en heb ik me toegelegd op het voortbrengen van korte verhalen. Een mooie manier om spelenderwijs te goochelen met woorden en zinnen, een verhaal te kunnen vormen en je inspiratie voor schrijfwerk te laten groeien … Leuk om tips, schrijfstijlen en technieken te ontdekken. Ik vind het ontzettend leuk om jullie werk te leren kennen én leer dan ook veel van jullie feedback!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jo-landa, ik had al wat van je gelezen bij de schrijf opdrachten. Zo als jij als 6 jarig meisje al bezig was met schrijven, zo vertelde ik al vroeg fantasie verhalen aan mijn zusje. Lezen en schrijven was toen nog niet echt mijn ding. Verhalen vertellen wel. En dat doe ik nog graag, maar nu lees en schrijf ik gelukkig ook graag.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Schrijvengeluk, leuk om iets van jou te horen! Veel succes met vertellen en schrijven :) en inderdaad schrijven is loslaten!