Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eventjes voorstellen - Robin

Dag lieve mensen, Ik kom hier weer even piepen. Ik heb mijn verhaal over Robin Fabel en de Wereld aan Gene Zijde een tijdje laten rusten, en ja, ik heb opeens een heel nieuwe kijk op Robins lotsbestemming. Ik heb van een aantal jongeren de vraag gekregen "Voor welke leeftijd schrijft u nu eigenlijk?" Mijn spontane antwoord was: "Goh, dat weet ik eigenlijk niet, ik dacht dat jullie me konden helpen?". Dat konden ze niet. Wel kreeg ik het eerlijke antwoord dat "het allemaal wel heel mooi geformuleerd was". En opeens! Opeens .... zag ik de waarheid onder ogen onder ogen. Robin is een KIND. En ik schrijf een KINDERboek. Weg dus met de ingewikkelde plotlijnen, weg met gigantische volzinnen! Weg met de horror! Spookjes en geesten zijn voor kinderen, en ze zijn LEUK - en héél soms een tikkeltje stout ;) En met dit nieuwe inzicht zou ik een aantal mensen op dit forum toch willen bedanken, voor hun kritische opmerkingen in het verleden. Jullie zijn SUPER ! Groetjes, Robin .

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug, Robin! O, wat leuk dat je het nu helder voor ogen ziet. Heeft het geholpen om even afstand te nemen? (nou, nu ben ik wel een beetje betrapt, want eigenlijk hoor ik te e-mailen ipv op het forum rond te hangen; je hoort snel van me ;) ).

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
(nou, nu ben ik wel een beetje betrapt, want eigenlijk hoor ik te e-mailen ipv op het forum rond te hangen; je hoort snel van me ;) ).
:? Waarom betrapt. Wat goed Robin. Zo maar een andere kijk, met een andere doelgroep. :) :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk om je hier terug te zien Jeanet :) Ajstinad had net een paar mailtjes van mij gekregen, dus ze is bij deze betrapt op forum-posten , terwijl ze eigenlijk, strikt genomen, mij behoort terug te mailen :p

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom terug! Ik was dinsdag met Favake naar een lezing van twee schrijvers en eentje citeerde weer een andere schrijver, die zei dat het moeilijkst voor een schrijver is: zijn genre te vinden! :)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Trenke ik heb twee keer geprobeerd iets in je gastenboek te schrijven maar helaas het komt er niet in te staan. Daarom maar hier even vertellen dat ik je website heel creatief en mooi vind. Bedankt voor de inzage. http://i36.tinypic.com/27xebz9.gif

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is een mooie uitspraak Trenke...en hopelijk héél erg waar :D Ik heb altijd al geweten dat ik voor kinderen wou schrijven. Dat zat toch even heel goed verstopt ;)

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Roos je off-topict er maar op los hoor, ik was niet van plan mijn hele levensverhaal hier neer te zetten :p

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel, Wil V. en Lien. Ik kom hier vooral lezen, af en toe ontspanning zoeken bij mijn soortgenoten vind ik leuk :)