Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

C’est moi :-) Mili

Sinds enige weken banjer ik op deze site rond, lees en lees, met name de schrijfopdrachten en deed er ook aan mee. Met reacties ben ik nog spaarzaam omdat ik weet dat mijn digipen onstuimig kan zijn. Hier werd ik ook geattendeerd op ‘Insomnia’, de schrijfwedstrijd van uitgever LetterRijn aan wie ik vervolgens ter deelname een bijzonder eng verhaaltje stuurde. Van schrijven word ik echt blij. Ik kan er om schaterlachen midden in de nacht wanneer het vuurtje weer eens is aangewakkerd, gelukkig met de vondsten die je doet, het in elkaar weven van fantasie en autodidactische elementen. Schrijven is gewoon klasse. Ik heb iets met woordjes, de laatste jaren werk ik als tolk en vertaler en daarvoor deed ik andere wilde dingen zoals schrijven voor de culinaire vakpers. Hoewel, er zijn momenten dat woorden zo in mijn hoofd ronddarren, en dan in twee talen, dat ik niet meer kan noch wil praten. Het is fijn met jullie kennis te maken. Mili

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Riny, ik kan superzoet zijn. Thomach: Hallo. ZENODotus, si, si, beide kanten uit. Mili

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met reacties ben ik nog spaarzaam omdat ik weet dat mijn digipen onstuimig kan zijn.
Brr ... wel ... kom.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret? Blijf van Tja af en doe niet zo narrig als het even kan. Oude heren hoeven dit helemaal niet te zijn. Zij kunnen charmant en wellevend zijn, samen met ons een glaasje port drinken met een stukje Old Amsterdammer of zo.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Oké, Yrret. Jij bent ook een geduchte concurrent. Tenslotte hebben we samen in de bajes gezeten. :D Mili snapt hier uiteraard niets van. In ieder begrijp je dat Yrret en ik niet sporen, Mili. Ontspoor lekker met ons mee. Zolang je on topic blijft, is dat geen probleem. Tja, blijf on topic. Doe ik. :ontopic: :D

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja en Yrret, bij deze is de vrede gesloten. Zouden jullie nu na al deze virulente commotie (haha) 'Wees een sadist' van Mili willen lezen op het forum en mij zeggen of ik voldoende ontspoor om in jullie gelederen opgenomen te worden? Merci.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Die kans is niet zo groot, want er zitten niet echt veel ontspoorden tussen. Of ze weten het goed te verbergen.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja en Yrret, bij deze is de vrede gesloten.
Huh... vrede? Welke oorlog?
Zouden jullie nu na al deze virulente commotie (haha) 'Wees een sadist' van Mili willen lezen op het forum en mij zeggen of ik voldoende ontspoor om in jullie gelederen opgenomen te worden?
Die heb ik gelezen. Helaas voor jou, of mogelijk; gelukkig voor jou, kan je [nog] niet in die gelederen worden opgenomen. Misschien kan Mirandala je voordragen. Meer dan waarschijnlijk, wil je dat niet, als je beseft hoe ernstig Tja en "hem" zijn ontspoort. Aan je verhaal ligt het niet. Het zal ook van je feedback moeten [=mogen] komen.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret en Tja, jullie genootschap boezemt mij vrees in. Mirandala begrijp ik is van de ballotagecommissie en ik ken haar niet. Verder vrees ik dat ik niet aan jullie kan tippen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Wij hebben geen genootschap, Mili. Mirandala is niet van de ballotagecommissie. Zij is net zoals jij, zeg maar. Ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel is. We doen vaak net of we elkaar heel goed kennen, terwijl we elkaar nog nooit ontmoet hebben.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Raar.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret, ik krijg nu echt pijn in mijn buik van je, zou ik hierin kunnen slagen?
Ja hoor. Zorg dat Tja pijn in haar buik krijgt. Dat is mij nog niet gelukt. Met humor aub.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Vreemd dat ik de enige ben die nog online is. Ik heb iets met nachtbrakers. Nee, pijn in mijn buik heeft Yrret me niet bezorgd. Als jij het voor elkaar krijgt dat ik pijn in mijn buik krijg van het lachen, dan ben je heel goed. Tussen Yrret en mij zit ook humor. Een ander soort humor. Jammer dat sommigen dat niet begrijpen. Het regent hier behoorlijk. On topic, Tja. Weet ik.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Yrret, het is wél lief dat Mirandala welkom tegen mij zegt - dat doet zij vast niet tegen iedereen - maar zij heeft allemaal lapjes om en nu kan ik haar niet goed zien. En Tja, ben jij ook zo dol op schaterlachen?