Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen

Hallo schrijvers! Mijn naam is Kimberly, een onervaren maar enthousiasteling over schrijven die eindelijk zichzelf heeft voorgenomen nu echt eens te gaan beginnen aan een jarenlang idee. Heel graag zou ik een kinderboekje willen schrijven maar zoals voor alles geldt, alle begin is moeilijk. Mij nu aan het verdiepen in alles wat met schrijven te maken heeft, boeken aan het lezen, ideeen aan het verzamelen en schrijven. Enthousiast over schrijven online, alle ideeen, tips, verhalen, super! Ik hoop dat ik op een dag mijn kinderboekje klaar heb, ik hoef geen bestseller, 1 boekje met mijn naam erop is voldoende, 1 boekje waarvan ik kan zeggen; dat is mijn geschreven verhaaltje.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kimberly... Misschien kun je ook eens opteren om een cursus kinderverhalen te schrijven... Er komt heel wat kijken bij het schrijven van een kinderboek, en je kan natuurlijk nooit genoeg voorbereid zijn. Ikzelf schrijf niet voor kinderen, maar het kwam wel in een cursus tamelijk veel naar voren (de docente was ook een kinderverhalenschrijfster)... In ieder geval veel succes. En welkom hier op SOL.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel voor de tip ZENODotus. Ben aan het kijken geweest naar een cursus maar wil me eerst meer verdiepen in het schrijven zelf. Maar lijkt me erg leuk om een cursus te doen dus wie weet :-) Dank je wel Riny!

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kimberly! Veel succes met je schrijversambitie. Zodra je 1e kinderboek een feit is, horen wij het uiteraard graag.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom kimberlyvd. Is het meedoen aan kinderverhaal wedstrijden misschien iets voor jou? Er staan mooie tussen de topic schrijfwedstrijden. Zo kun je zien of je ideeën en schrijfstijl aanspreken en wat oefenen.

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi schrijvengeluk, Dank je wel voor je reactie. Leuk dat je over de schrijfwedstrijden begint, ik heb alle wedstrijden die op dit moment op de site staan doorgenomen en ben op dit moment aan het schrijven voor 2 wedstrijden, beide voor een kinderboek. Erg leuk om op deze manier na te gaan wat ik kan en hoe ver ik zou kunnen komen met het schrijven, of het een ander aanspreekt. In juli heb ik een workshop op het programma staan welke ik via SO heb zien staan, erg leuk allemaal!

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kimberly, Leuk hoe enthousiast je bent. doe je ook mee aan de wekelijkse opdrachten? En zet gerust wat op proeflezen, dat is goed tegen onze nieuwsgierigheid ;) Veel succes en vooral plezier met schrijven gewenst

Lid sinds

10 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel Drakenvriend, Ik heb een kinderrijmpje op proeflezen gezet, in april/mei is dit geweest en vorige week een stukje geschreven voor de wekelijkse schrijfopdracht #16. Zodra ik weer wat geschreven heb wat ik wil delen ga ik dit zeker delen want ben nieuwsgierig naar feedback en ideeën. Ook veel succes en schrijfplezier gewenst.