Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

*Zwaai* Voorstellen, OK. Interessant? Nee. Maar allez, het hoort. Hi.

Een tijdje geleden heb ik me aangemeld voor dit forum omdat ik wat vaker hier terecht kwam via Google bij het zoeken naar advies met betrekking tot bepaalde schrijftips. Mijn schrijversverleden is niet echt noemenswaardig, ik heb meer een lezersverleden. Als kind las ik vooral veel boeken voor volwassenen. Later las ik juist ook veel jeugdboeken door omstandigheden. Ik schreef vooral gedichten welke bijna allemaal donker van karakter waren. Eind vorig jaar zag ik een oproep voor de schrijfwedstrijd JouwVerhaal. Ik had een idee, zette het op papier en stuurde het in. Resultaat; ik was een van de 40 finalisten! Totaal geschokt maar ook volledig vol vuur. Blijkbaar zit er meer in mij dan ik zelf durfde dromen. Ik wil dit doorzetten. Mijn hoofd zit vol met woorden en ze op papier krijgen is een uitdaging. Nu ben ik hier en wil ik schrijven, en leren en gelezen worden. Ik schrijf omdat ik wil schrijven. Gelezen worden is erg fijn en gewaardeerd worden eventueel een bonus. Ik wil op papier zetten wat ik zelf wil lezen. No pleasing others. Ik hoop alleen dat er meer lezers zijn die mij leeswaardig vinden. Maar vooral wil ik leren schrijven. Enthousiasme zien en ervaren. Doen. Samen en toch ook solo. Zijn in schrijven. Haha, vast een vaag intro. Welcome into my mind. Schrijfsels zet ik op mijn weblog *** (in verband met forumregels link naar site verwijderd) Daaronder inmiddels ook een flink aantal haiku's. Nooit geweten dat die op mijn pad zouden komen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi AylaMey, welkom op SO! Je mag een link naar je je website in je onderschrift plaatsen. In de topic- en reactievelden is het niet toegestaan.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi AylaMey, welkom op SO! Je mag een link naar je je website in je onderschrift plaatsen. In de topic- en reactievelden is het niet toegestaan.
Ah! Thanks for the correction. Nu nog even uitvogelen hoe ik dat dan gedaan krijg. ;-) En bedankt voor jullie welkomstwoorden!

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ah! Thanks for the correction. Nu nog even uitvogelen hoe ik dat dan gedaan krijg. ;-)
Jeej! Gelukt. Ik begin zowaar digibeet-af te worden af en toe.

Lid sinds

10 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar vooral wil ik leren schrijven. Enthousiasme zien en ervaren. Doen. Samen en toch ook solo. Zijn in schrijven.
Herkenbaar. Welkom onder je soortgenoten (en niet-soortgenoten) AylaMey.