Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijvenmaar

Kijk aan, hier kan men zich voorstellen. Zo verken ik het forumgebeuren van achter naar voor. Ergens is het jammer om me voor te stellen, want daarmee bederf ik jullie eigen voorstellingen, maar bij deze dan toch enige achtergrond: Al vijf jaar, wat zeg ik, zes jaar, wacht mijn manuscript op de eerste revisie. Serieus. Op een dag dat ik me tijdelijk geneigd voelde knopen door te hakken, besloot ik eerst maar eens uit te zoeken of die agenten waarover je tegenwoordig zoveel moois hoort er ook voor kinderboeken zijn, want in dat genre bevindt genoemd manuscript zich. Aldus googlend stuitte ik op SOL, wat ik nog lang niet uit had toen mijn computer uit moest om mij op mijn werkelijke werk te richten. Snel even opgegeven voor de nieuwsbrief en zie: daags daarop een mail om mij te attenderen op het bestaan van een wekelijkse schrijfopdracht. Dus dacht ik: "Schrijven maar!" Fascinerend om mezelf te dwingen wekelijks aan een vaste opdracht te voldoen. En dan ook al die andere invullingen te lezen, plus ieders commentaar op iedereen -zo leert een mens best wat. Maar dat manuscript staat dus nog altijd onaangeroerd te verstoffen. Serieus.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, vooral lekker veel schrijven, maar hou het doel voor ogen! ;) Hartelijk welkom, maar niet te veel tijd wegforummen hier! (Hihi, moet ik nodig zeggen...)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk van je te horen, Lisette... Ja, dat herschrijven hé... Ik ben inmiddels denk ik vijf jaar aan dezelfde roman bezig... Veel genot hier, zou ik zeggen!