10 jaar 8 maanden

Rol

• Gewone gebruiker

Even voorstellen

3 april 2014 - 14:11
Hallo allemaal, ik ben net lid geworden van schrijven online. Ik heb vroeger als kind veel geschreven, maar later niet meer. Ik ben al zolang van plan om weer te beginnen. Eindelijk heb ik de daad bij het woord gevoegd en me ingeschreven voor de cursus Lust in je Leven door Schrijven. Ik heb net de eerste paar opdrachten gemaakt en het voelt goed om weer wat op papier te zetten. Uiteindelijk wil ik graag kinderverhalen of magisch realistische verhalen schrijven. Tenminste dat denk ik nu, misschien dat ik na deze cursus wel heel andere ideeën heb. We zullen zien, ik laat me verrassen. Ik heb er zin in.

14 jaar

Rol

• Gewone gebruiker
3 april 2014 - 15:36
Welkom! Veel plezier met de cursus en cool dat je ook het forum bent gekomen. Misschien kun je naderhand je ervaringen met de cursus hier delen, da's altijd leuk voor mensen die er ook over nadenken 'm te gaan volgen :)

10 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
23 mei 2014 - 16:16
"Uiteindelijk wil ik graag kinderverhalen of magisch realistische verhalen schrijven" "Magische realistische verhalen" Bij wat voor soort boeken moet ik dan denken? Klinkt heel interessant!

10 jaar 5 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
23 mei 2014 - 16:17
"Uiteindelijk wil ik graag kinderverhalen of magisch realistische verhalen schrijven" "Magische realistische verhalen" Bij wat voor soort boeken moet ik dan denken? Klinkt heel interessant!