Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo: ik ben Carol Tummers

Een paar weken geleden heb ik een account aangemaakt. Ik liep al langere tijd met het idee in mijn hoofd om het schrijven wat meer structuur te geven en dit is daartoe de eerste aanzet. Welke richting ik met het schrijven uit wil, weet ik nog niet, het is nu nog één grote zoektocht naar de vorm. Ik vind het vooral heel prettig om gedachten, ideeën en observaties op papier te zetten. Daarbij vind ik het handmatig schrijven met de vulpen het allerlekkerst, maar ik heb gemerkt dat dat voor schrijfopdrachten niet handig is. Ik zal er dus aan moeten wennen om te gaan schrijven achter de computer. Komt ook wel goed. Ik denk na over het volgen van een schrijfcursus, maar begin voorlopig maar eerst eens met het maken van de wekelijkse schrijfopdrachten. Ik ben beeldend kunstenaar textiel vormgeving van beroep, heb een ecologische wol(web)winkel en woon in het noorden van het land. Ben hier terecht gekomen na veel omzwervingen door Nederland en België en het bevalt me hier wel, ruimte en rust.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Carol. Het is heerlijk om ouderwets met pen en papier te schrijven. Dat doe ik ook vaak met korte verhalen. Daarna typ ik ze over en zo haal ik direct wat kromme zinnen en dergelijke eruit. Maar vaak zitten de teksten die ik met de hand heb geschreven al beter in elkaar dan die ik in de eerste versie op het beeldscherm tevoorschijn tover. :)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat zou bij mij een zeer onleesbaar gekras worden. Als ik vijf woorden heb getypt, haal ik er drie weer weg, zet de rest in een andere volgorde, maak er een zin van die ik vervolgens weer helemaal weghaal :) Veel plezier iig met schrijven en succes.