Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier

Hallo, allemaal. Mijn naam is Thijmen, en ik heb me aangemeld omdat ik met een klein probleem zit, ik kan alleen halve verhalen schrijven, ongeveer halverwege het boek houden mij ideeën op (zelfs in een fantasy boek is elke reis een roofoverval eentonig.) en een kale lijn naar het einddoel, is nogal saai. ik heb altijd wel grove lijnen bedacht maar aan grove lijnen heb je geen boek. (en ik ben nogal een chaoot)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Als jij jezelf openstelt voor feedback, komt het hier zeker goed! Lees wat anderen plaatsen of plaats zelf wat onder proeflezen. Succes! :thumbsup:

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[...] ongeveer halverwege het boek houden mij ideeën op [...]
Welkom, doe gelijk een oproep aan schrijvers die overal een eind aan weten te breien.

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Aonir. Een tip: begin te oefenen met een klein kort verhaal. Het hoeft toch niet direct een boek te zijn? Succes.

Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Thijmen! Ik herken je probleem. Een schrijfproces is een schijnbaar eindeloze, maar tegelijk ook magische en bevredigende reis waarin je jezelf ontdekt. En het boek dat eruit voortkomt, is hetgeen waardoor anderen jou zullen ontdekken zoals nooit tevoren. Het is een tijdje doorbijten. Mijn oorlogsroman is net voltooid en heeft een schrijfproces van ruim 3 jaar gekost. Als ik het zo zeg, lijkt het misschien alsof je aan iets onmogelijks begint, maar aan het einde van de rit, wanneer je je eindwerk in je handen houdt, voelt het alsof je na een zware geboorte je bloedeigen kindje eindelijk mag vasthouden. En dat gevoel is al de moeite zeker waard! ;)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Thijmen! Ik herken je probleem. Een schrijfproces is een schijnbaar eindeloze, maar tegelijk ook magische en bevredigende reis waarin je jezelf ontdekt.
misschien krijg ik er daarom geen eind aan de reis is te leuk.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom bij SchrijvenOnline, misschien is het geen probleem dat je halverwege stopt met schrijven. Manuscripten/boeken/verhalen kunnen een open einde hebben, dat is misschien wel een oplossing. Anders kun je hier terecht bij schrijvers die een einde voor je kunnen verzinnen, hier vind je er zeker wel eentje. Succes verder :)