Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Aangenaam

Goedenavond allemaal, Vandaag heb ik Schrijven Online gevonden. Mijn naam is Johanna (dertiger op zoek naar nieuwe hobby, zoals een dertiger betaamd). Ik ben nog helemaal blanco, een onbeschreven blad. Althans onbeschreven als zijnde schrijver. Ik hoop hier veel mooie verhalen te lezen en ook zelf te schrijven. En hopelijk ontvang ik veel goede kritiek (dat zou tenslotte betekenen dat ik misschien enig talent bezit). Misschien durf ik dat over een tijdje ook bij jullie. Als mijn schrijfsels verschrikkelijk zijn hoor ik dat uiteraard ook graag, dan kan ik ruim op tijd op zoek gaan naar een nieuwe hobby... Groet en wellicht tot reactie, Johanna

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als mijn schrijfsels verschrikkelijk zijn hoor ik dat uiteraard ook graag, dan kan ik ruim op tijd op zoek gaan naar een nieuwe hobby...
Als het verschrikkelijk is kan je ook fanatiek worden. Dan kan je razen en donderen tot iedereen voor je doorzettingsvermogen en inzet buigt. Als je alvast een nieuwe hobby zoekt; denk dan aan tekenen en/of schilderen om je verhaal te illustreren. Veel plezier op SOL ... en welkom!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goeiemorgen :) Goeie kritiek? Nou, daar loop je het risico mee om erg lui van te worden. Slechte kritiek is een fout van de criticus. Verbeterpunten, dáár heb je wat aan. Dat is het coole aan schrijven; je kunt jezelf er eindeloos in verbeteren. Hoef je ook nooit meer op zoek naar andere hobby's ;D

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoef je ook nooit meer op zoek naar andere hobby's ;D
Volgens mij teken en schilder jij ook. :)

Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Sinds enkele dagen stijgt het aantal hobby's die ik heb substantieel! Jullie zijn nu al een verrijking. Gelukkig kan ik nu, vooralsnog, de cursus kip kleien laten schieten. Daar zag ik best een beetje tegen op...