Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Catoschrijft stelt zich voor

Hallo mede-schrijvers, Na jaren stiekem gluren op deze website ben ik nu wat actiever geworden. Sinds kort doe ik met veel plezier mee aan de wekelijkse schrijfopdracht. Vanaf dat ik kan lezen, lees ik. Tot wanhoop van mijn familie, die geen contact meer met me krijgt, zodra een boek mij te pakken heeft. Boekverslaafd dus. Boekwinkels, de bieb, ik vind het allemaal heerlijk. Met een pakket intriges, liefde of een heel andere wereld thuiskomen en daarin duiken is echt het fijnste wat er is. Sinds een jaar of zes hou ik me, naast andere creatieve en banale zaken, bezig met creatief schrijven: cursussen, workshops en niet te vergeten mijn blog, waarop ik columns plaats. Meestal vind ik in de wereld om mij heen voldoende stof om heel regelmatig wat te plaatsen. En soms ook helemaal niet :( . Daarnaast werk ik aan mijn bestseller :D . Leuk om nu bij de club te horen. Ik hoop hier een heleboel gelijkgestemden te vinden en vooral veel te leren van jullie. Catoschrijft

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou welkom bij de club! Leuk om iets meer over jou te weten! Jouw bijdragen aan de wekelijkse schrijfopdrachten zijn veelbelovend! Succes! :)

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Cato. Ik wens je veel schrijf- en leerplezier toe. Ik kom hier af en toe langs, maar ben zelf aan het herschrijven. Soms doe ik verwoed mee met schrijfwedstrijden. Soms vind ik het niet erg om niet te winnen, soms ben ik teleurgesteld als ik verlies. Maar altijd houd ik er mooie verhalen aan over.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Diana, Het moet een boek worden (zit nu nog vooral in de 'research'-fase) gebaseerd op het leven van mijn beide oma's, beiden geboren in 1905, die elkaar vanaf de lagere school kenden. Ik wil m.n. inzoomen op hun leven op het moment dat ze jonge kinderen hebben en zwanger zijn van hun jongste (mijn ouders), precies midden in de oorlog. Veel uitzoekwerk dus, veel interviewen, in de familiegeschiedenis duiken, het dagelijks leven in hun jeugd e.d. Erg leuk om te doen, maar ook behoorlijk tijdrovend. Het gaat dus nog wel even duren voordat je 'm in de top 10 ziet staan ;) .

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat tof om zoiets interessants in je eigen familie te vinden. Succes! Geen haast maar moedig voorwaarts :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad Diana, Eigenlijk vind je je eigen familie(verhaal) zo gewoon, dat het niet eens opvalt dat er misschien wel een verhaal in zit. En nu ik aan het zoeken ben, kom ik zoveel leuke, bijzondere feiten tegen! Het wordt nog een hele klus om hier een goed leesbaar verhaal van te maken. Helemaal waarheidsgetrouw gaat niet echt lukken (ze spraken hier niet zoveel over en zijn nu al overleden), dus het wordt een geromantiseerd verhaal, met als uitgangspunt wel degelijk de levens van mijn oma's. Zeker maar weer moedig voorwaarts. Ik kom niet voor niets oorspronkelijk uit Zeeland: Luctor et Emergo. Groetjes

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cato, je verhaal zal heel wat tijd vergen. Een spannende en interessant tijd voor je. Veel doorzettingsvermogen en succes gewenst.