Lid sinds

10 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Idee-fix, stelt zich voor, ik zoek tovenaars met woorden...

Als ondernemer vind ik mijn uitdagingen altijd, mijn interessegebied is breder dan mijn expertise dus vind ik mensen die een passie delen. Voor 2 werkboeken zoek ik nu nog schrijvers. Via Het Spectrum (uitgeverij) ben ik naar dit forum verwezen. Voor mij zijn de schrijvers tovenaars... De tovernaars (M/V) zijn voor mij degene die een visie in een toverspreuk kunnen veranderen. Die woorden in taal veranderen, taal in communicatie veranderen, communicatie in gevoel veranderen en het gevoel in contact veranderen.... - De passie 1 : Hoe verbeter ik het contact in mijn gezin? (Pedagogisch werkboek breed toegankelijk) - De passie 2 : Hoe vind ik mijn droombaan? (deel 1 CV werkboek) Ik heb al een team met deskundigheid om me heen verzameld. Maar een ervaren Tovenaar is zeer welkom, we hebben een co-tovenaar die 3 boeken over coaching heeft geschreven. We zoeken een bevlogen (liefst ervaren) ouder(e) Tovenaar voor ons team... dan gaan we de wereld verbeteren, doe je mee? Ouder betekent hier derhalve "heeft kinderen" en kan zich de problematiek voorstellen ..(voor de sceptici: Als we de relatie van 1 ouder en 1 kind verbeteren hebben we de wereld verbeterd!)... De leeftijd is bij tovernaars een relatief begrip.. een oudere ziel is gewenst qua inlevingsvermogen en "contact-bereik".. leeftijd zegt hierbij weinig, schrijfervaring wel.. We zoeken een tovernaar die het hele avontuur van "het contact verbeteren" vormgeeft, de wereld bedenkt en de impact maximaliseert door: woordkeuze, oefeningen, beleving en opgeroepen beelden te bedenken. De tovernaar bedenkt de route en de uitkomsten de verhaallijn en de andere karakters en de consequenties.. in samenwerking met de co-tovernaar en de andere teamleden. Maar hij is gebonden aan doelgroep(ouders en kinderen) , missie (contact verbeteren) en methode verhaallijn met ondersteunende componenten (oefeningen enz).. We verwachten dat de tovernaar meedenkt over de verdere verhaallijn..en over de invulling en uitwerking van het idee. De Tovernaar moet er ook tegen kunnen dat anderen datzelfde ook doen.... Leo

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We zoeken een bevlogen (liefst ervaren) ouder(e) Tovenaar voor ons team... dan gaan we de wereld verbeteren, doe je mee?
Je zoekt dus iemand die écht kan toveren!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Simsalabim! Dan reageer ik meteen even op jouw passie 2: "Hoe vind ik mijn droombaan?" Misschien vergis ik me, maar ik heb sterk de indruk dat de meeste van deze advertenties wanneer ze op schrijvenonline komen twee dingen gemeen hebben: 1 De adverteerder geeft niets concreets weg over zijn/haar identiteit en antecedenten. 2 De adverteerder rept met geen woord over de beloning aan de schrijver. Dat is vreemd, want van een advertentie voor een vacature (of freelance werk) is dat toch wel het minste wat je zou verwachten. Maar goed... Fijn dat je "Spectrum" even noemt, Leo. Dat schept meteen vertrouwen. Ik neem aan dat je uitgeverij "Het Spectrum" bedoelt (Tegenwoordig is het als ik me niet vergis overigens "Unieboek, het Spectrum"). Maar misschien kun je ook erbij vertellen wat je relatie met die uitgeverij is?

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben een heks en bovendien een jonge heks en bovendien moet ik eerst mezelf nog verbeteren, dus helaas, aan mij heb je niet veel. Maar evenzogoed veel succes!

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En wat is je definitie van 'oudere'?
Als ik het lees bedoelen ze iemand van 85 jaar en/of ouder. Als jij het leest; iemand die jonger is dan ik.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[...] (voor de sceptici: Als we de relatie van 1 ouder en 1 kind verbeteren hebben we de wereld verbeterd!)... [...]
Perfecte gedachte, Leo.