Lid sinds

10 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

James Cox, pseudoniem in personagevorm en schrijver voor het leven

Hallo iedereen, Ik weet niet goed hoe ik me goed kan voorstellen, maar als ik zeg dat ik van schrijven hou en een boek aan het schrijven ben, denk ik niet dat ik mezelf onderscheid van de rest. Niet ik dat ik echt zo speciaal wil zijn dat iedereen me kent en ik wordt opgepikt door grote uitgeverijen en door de krant en ik dan heel beroemd wordt en mensen me aanbidden en... Nee, dat niet. Ik wil gewoon het feit dat iedereen anders is niet schenden en me zo een beetje kenbaar maken. Ik denk dat ik toch de clichés uit de kast ga halen om de alinea hierboven te compenseren. Ik hou immers echt van schrijven! Ik doe het niet omdat het moet, ook niet omdat ik er zo geld mee kan verdienen (wat ik nog nooit heb gedaan aangezien ik nog geen enkel boek heb uitgegeven) of omdat ik het voor iemand doe. Ik doe het voor mezelf en omdat ik er gelukkig van wordt, zo simpel is het. Het geeft me de vrijheid om te zijn wie ik wil zijn en vooral de kracht om sferen, werelden, mensen en noem maar op, te creëren op mijn manier... Is er iets toffer dan dat? Ik vind van niet. Ik ben trouwens James Cox, althans, dat is mijn pseudoniem. Maar zoals iedereen (denk ik toch) koos ik die niet zomaar, het is een naam van een personage van een verhaal van lang geleden, dat trouwens nooit af is geraakt. Ik hoop dat ik zo genoeg heb verteld om hier een beetje gekend te worden en mijn schrijfsels en hersenspinsels met jullie te delen, sorry alvast voor mijn lange voorstelling. En oh ja, ik schrijf het liefst Fantasy, al weet ik dat dat niet het meest makkelijke genre is om in te werken en ik er nog veel over moet leren. Waarom ben ik hier anders?

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jij bent al een stap verder dan ik: ik moet nog een pseudoniem verzinnen!! :) Welkom en een leerzame tijd hier!!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat je schrijft onderscheidt je niet, nee. Zelfs waarom we hier allemaal van schrijven houden is grotendeels overeenkomstig. Je gaat je onderscheiden in wat je schrijft. Dus post maar en dan leren we elkaar vanzelf kennen. :) Welkom! --- Woorden vliegen, geschriften blijven staan.