Lid sinds

10 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik wil gewoon schrijven

Hallo allemaal, Mijn naam is Tamara. Ik ben bijna 35 en ik woon in Spijkenisse. Momenteel word ik flink beziggehouden door mijn tweeling. Twee meisjes van bijna 5. Volgens een aantal mensen om mij heen zeggen dat ik leuk schrijf en dat ik er iets mee moet doen. En ik moet toegeven dat ik schrijven ook erg leuk vind. Ik zou heel graag wat schrijfcursussen willen volgen, maar dat zit er voorlopig niet in. Het is vooral het gebrek aan tijd en centjes. Zodra ik de mogelijkheid krijg, dan ga ik er ook voor. Dan wil ik alles leren. Ik ben geen taalwonder en ik heb dyslexie. En toch kan ik de drang niet onderdrukken om te schrijven. Schrijven geeft mij rust. Alsof alles om me heen even vervaagt. Even geen zorgen. Ik hoop al veel te leren door veel te lezen op schrijven online en van de mensen op deze forum Met vriendelijke groet.

Lid sinds

10 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo Tamara, Als moeder van 2 dochters, waarvan de ene 4 is en de ander 8, kan ik me maar half voorstellen hoe vol jij je handen hebt ;) Ikzelf vind ook rust in het schrijven, en leren doe ik hier ook erg veel! Wat dat betreft heb je de juiste plek gevonden. Welkom :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
[...] ik woon in Spijkenisse. Schrijven geeft mij rust. Alsof alles om me heen even vervaagt. Even geen zorgen.
Ik wil ook een tweeling. Welkom.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom ITMoerkerken,. Vraag haar waar ze woont, Yrret. :D
Dat weet ik al. 8) Spijkenisse!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Tamara, Welkom. Lekker hè, dat schrijven. Gewoonweg blijven doen dus. Een eigen wereld creëren, even weg uit de dagelijkse sleur, wat kan je nog meer wensen... ah, een tweeling!