Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Vanaf de zijlijn het spotlicht in.

Voorzichtig raken mijn vingers het toetsenbord. Hoe ga ik mezelf voorstellen? En waar moet ik beginnen? Zal ik bijvoorbeeld vertellen dat ik (heel) vroeger in de schoolkrant redactie zat en dat ik tijdens mijn puberjaren (ook langgeleden) dagboeken heb geschreven? Is het interessant om te weten dat ik een half jaar geleden pas, heb besloten om de verhalen in mijn hoofd weer op te gaan schrijven en dat ik dat nu met zoveel plezier doe zodat ik spreek over mijn hobby schrijven? Is het ambitieus om hier te melden dat ik mijn lat hoger wil leggen? Zou men willen weten dat ik daarom mezelf heb aangesloten bij S.O. om feedback en tips te krijgen waardoor ik mezelf kan verbeteren en om te kunnen leren van de adviezen en suggesties die andere leden krijgen? Kan ik verklappen dat ik al meer dan 6 weken lid ben en heel erg enthousiast ben geworden door mee te doen aan de Januari Schrijfmaand? Kan ik hier meteen mijn waardering uitspreken voor alles wat ik al geleerd heb en meteen heb kunnen toepassen, waardoor ik gegroeid ben? :thumbsup: Zal ik opbiechten dat ik af en toe zelfs al feedback of een reactie op andere S.O. leden heb gegeven? Tot slot, moet ik erbij vermelden dat ik er nu dus aan toe ben om onder het forum proeflezen, mijn verhalen te plaatsen en dat ik daarom vanaf de zijlijn het spotlicht in stap? Fronsend herlees ik het resultaat van mijn getyp. Tevreden druk ik op de button Bewaren. :)