Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mark17 - Efkes voorstellen:D

Hee, allemaal. Mijn naam is Mark. ik ben 17 jaar. Ik hou sinds kort van schrijven. Ik ben nu met mijn eerste boek bezig. Dat blijft nog lekker geheim:D:D aangezien ik nog maar net bezig ben. (eigenlijk zit ik nu alvast maar oke). Ik heb geen schijvers cursus gedaan ofzoiets. It's coming al from my brain ( geen wonder dat er zoveel spefouten in zitten) Dat was het zo'n beetje. groeten aan iedereen. mark salut

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
dag Mark, welkom hier. Waar schrijf je aan? Wat is je doelgroep? kun je eens een stukje plaatsen?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hee, dat heb ik gedaan. mijn doelgroep is toch de volwassene. ik wil geen jeugdboek of kinderboek maken. Ik werk aan een verhaal waarin mijn personage het helemaal voor elkaar heeft en dan haar wereld in elkaar klapt als een kaartenhuis. ik heb trouwens een stukje geplaatst. Alleen dat is van de beste vriendin van mijn personage.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mark.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mark, welkom hier. Spit dit forum maar eens flink door, want je kunt hier veel leren over het schrijven van verhalen (en gedichten).

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Mark, Welkom, enne Er zitten hier genoeg mensen die je kunnen helpen het verhaal weer vlot te trekken hoor! Veel succes. Wil