Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuwe schrijfster in aantocht!

Hee allemaal! Ik ben Melanie, en ik ben 12 jaar. Ik word deze zomer 13. Ik ben gek op verhalen schrijven; dit doe ik al sinds de kleuterklas. Ik heb in Oktober vorig jaar mijn eerste boek uitgegeven bij een speciale uitgeverij voor jongeren. Ik wil nu graag iets serieuzer aan de slag, en ik vind zelf (maar dat is dan weer mijn opinie) dat ik al aardig aan de weg aan het timmeren ben. Naast schrijven heb ik nog meer hobby's op het creatieve gebied: Tekenen en schilderen, zingen en dansen. Ik ontwerp ook graag kleding, ook al heb ik nog nooit echt helemaal zelf iets in elkaar gezet. Ik heb het wel een poosje geprobeerd toen ik klein was voor barbiepoppen. Maar meestal vind ik het gewoon leuk om kleding te tekenen. Ik ben ook altijd bezig met hoe mijn personages in de verhalen die ik schrijf eruit zien. Oeps, dwaal ik af? Anway, this is me, en ik ben van plan om hier nog wel vaker terug te komen als ik vragen heb, ergens tegenaan loop, etc. ^^ Groetjes van Melanie ;-)

Lid sinds

11 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Altijd leuk, jonge schrijvers op dit forum. Ook echt cool dat je al iets hebt uitgegeven. Dat kan ik niet zeggen :P Ik ben best benieuwd naar hoe je schrijft. Heb je uitgegeven via Boekscout Yo? Dan kan ik je boek daar zoeken :)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom.
Ik hoor het intro. Zestien seconden sta ik doodstil in de duisternis te wachten.
En de regels/zinnen die volgen zijn nog mooier.

Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal :D Ja, het was best spannend, zo voor de eerste keer. Vooral omdat de meeste kinderen die door de selectieronde waren gekomen eerst een voorcontract kregen, maar ik kreeg gelijk een volledig contract omdat mijn boek (spellings)foutloos geschreven was, daar ben ik best trots op :D
. Heb je uitgegeven via Boekscout Yo? Dan kan ik je boek daar zoeken :)
Hij is inderdaad uitgegeven door Boekschout Yo, en heet Ik wil Dansen!. Yrret heeft het al gevonden geloof ik, en ik moest best wel even blozen door jouw reactie. Bedankt dat je het zo mooi vindt! Ik sta te springen om jullie stukjes van mijn nieuwste boek te laten proeflezen, en over twee weken zal ik dan ook een boekpresentatie kunnen houden over Ik wil Dansen!.