Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben gewoonBB

Ik zou me bijna vergeten voor te stellen. Ik ben Brian, ook wel BB. Ik ben een 23 en ik hou me op het gebied van teksten al een jaar of acht bezig met (rap)songteksten. Het schrijven van de teksten heeft altijd centraal gestaan en ik neig er steeds meer naar om de muziek achterwege te laten en me meer te richten op wat ik met het schrijfwerk kan doen. Sowieso ligt de doelgroep van dichters me denk ik beter dan de (huidige generatie) rappers, maar ik denk ook dat ik door 'dichten' een nieuwe dimensie aan het schrijven kan toevoegen. Door minder vast te moeten houden aan ritme of rijm komt er wellicht meer ruimte voor de inhoud/rode draad. Ik zag hier al wat schrijfopdrachten enz. staan en ik denk dat ik me daarmee wat breder kan ontwikkelen. Mijn stijl leunt doorgaans naar pessimisme en ik hou ervan om per tekst een bepaald thema als metafoor te gebruiken.

Lid sinds

11 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, gewoonBB. Welkom. Likkebaardend lekker lessend kloek drinkend fris klinkend stemmend smerend razend flitsend snel vibrerende koel-koel-koel- sissende Pepsi! rap uit de jaren 70 :)