Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Elisheva

Hallo, ik zie nu pas dat ik me eerst even had moeten voorstellen. Ik ben Elisa en ben 55 jaar. Ik ben moeder van 5 zoons en oma van twee (bijna vier) kleinkinderen. Ik schrijf graag, eigenlijk altijd uit eigen bron, dingen die ik meemaak of ervaar. Ik heb onlangs een klein boekje geschreven voor mijn jongens om hen dingen te laten weten die niet zo gauw besproken worden en dat werd zo goed ontvangen dat ik me bedacht dat het leuk zou zijn om eens wat meer uit te proberen. Vandaar mijn aanmelding op de site en op het forum. Ik hoop veel plezier te beleven aan het schrijven en vind de feedback heel leuk en ook spannend. Groetjes, Elisheva

Lid sinds

17 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Elisheva, ik ben ook een moeder van vijf. Heel gezellig en altijd gebeurt er wat. Welkom. Op dit moment ben ik druk met Januari Schrijfmaand, hier op de site. Ik leer veel van het commentaar van Yoeke Nagel en Henny Fortuin, twee schrijfcoaches. Ik lees me ongans aan schrijfboeken. Vind Nanowrimo erg leuk om te doen, maar het lukt niet ieder jaar.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja zeker gezellig Odile, sterkte heb ik niet meer nodig hoor Thomach :) , ze zijn allemaal het huis al uit. Dank jullie voor de berichtjes van welkom, ik ben totaal onbekend met de ins en outs dus ik zal jullie nog wel eens om hulp vragen :?