Lid sinds

10 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Een beetje over mij

Mijn naam is Ayoub, ik ben zestien jaar en ik hou van schrijven. Ik schrijf al heel mijn leven, dat maakte me een aparte kind. Ik schreef minstens zes bladzijdes in mijn dagboek toen ik zes jaar was, en ik schrijf er nog steeds in. Ook lees ik heel vaak boeken, dat is mijn grootste hobby samen met schrijven. Ik ben momenteel bezig met mijn eerste manuscript, daarom heb ik deze account gemaakt. Mijn hoofd zit vol met creativiteit, ik kan elke één minuut een nieuwe verhaal verzinnen. Maar een grote probleem is dat ik niet heel erg goed kan schrijven, mijn zinnen kloppen vaak niet of ze zitten verkeerd. Ik ga dit jaar mijn examens doen en dan kies ik voor de opleiding 'Communicatie Marketing' op een MBO niveau. Daarna zal ik 'Journalistiek' volgen en verder schrijven in mijn manuscript. Het is mijn grote droom om een schrijver te worden voor fantasy-verhalen. Ik word ook vaak veroordeelt omdat ik Marokkaan ben, ikzelf ga niet met Marokkanen om, ik volg alleen de islamitische regels en ik ga door met mijn leven. Ik heb nog nooit vandalisme gepleegd en ik heb respect voor iedereen in de wereld. Het is moeilijk, maar dat houd me niet tegen om schrijver te worden. Op een dag lukt het me wel...

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ayoub. Ik krijg kippenvel omdat je uitlegd nooit vandalisme te hebben gepleegd en geen Marokkanen te zien. Dat laatste is jammer. Houd moed. Ik kom uit Tunesie en begrijp je goed, wist alleen niet bij het lezen van je teksten dat je zestien was. Geeft niet op, schrijf door en laat je niet klein krijgen door veroordelen.

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ayoub, wat goed van je dat je zo verdiept in iets bent, al je hele leven. Durf vragen te stellen en te ondernemen. Ik wens je ook toe dat je plezier houdt in je passie.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ayoub, welkom met je reuze-enthousiasme! Als ik je een advies mag geven: lees ook veel boeken van schrijvers die je lijken te "liggen", dat doet goed aan je Nederlands en aan je creatieve mogelijkheden. Misschien ook heel goed om met een docent Nederlands contact te leggen over je gedrevenheid tot schrijven en mogelijk tips van hem/haar te krijgen!