Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Crowd novelle schrijven - voorstelling

Hallo iedereen, Ik ben niet helemaal een nieuw lid. Ik heb al een tijdje geleden mijn account aangemaakt, maar hier nog maar weinig gebruik van gemaakt. Mijn echte naam is Kenny en niet Roan. Deze naam was eentje die ik als pseudoniem ooit eens voor een verhalenwedstrijd had gebruikt. Schrijven is mijn passie. Al van jongs af ben ik ermee bezig. Door de jaren heen heb ik mezelf dan ook veel zien evolueren. Ik heb nu ook al sinds kort een dichtenbundel en roman kunnen uitbrengen - dat was een droom die in vervulling ging. Nu schrijf ik nog wat aan verschillende boeken en zo. Nu ik deze wedstrijd van het crowd novelle schrijven had gezien, leek mij dit leuk om aan deel te nemen. Alleen werd ik door eeuwige twijfels overspoeld (zou ik daar wel goed genoeg voor zijn?) maar na lang twijfelen besloot ik om toch maar mijn kans te gaan wagen. Een boek schrijven samen met anderen lijkt mij op zich al een zalig gebeuren. De kans hebben dat ik er dan ook onderdeel van zou kunnen zijn, trok mij over de streep. Ik ga mijn uiterste best doen om jullie goede hoofdstukken te schrijven en hopelijk is er eentje goed genoeg voor in het boek. Groetjes Kenny Liard

Lid sinds

11 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Doe je deze ronde al mee, of volgend hoofdstuk?
Dank je wel. Ik doe deze ronde al mee. Ik heb zonet mijn hoofdstuk afgewerkt en geplaatst. Ik moet toegeven dat ik zoiets heel leuk vind om te doen. Het is niet altijd gemakkelijk, maar zeker aangenaam. Naar mijn mening mogen ze nog veel zo'n wedstrijden organiseren!