Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Ludaru

Hallo allemaal, Ik heb al een aantal onderwerpen op het forum 'januari schrijfmaand' geplaatst, maar heb me nog niet voorgesteld. Bij deze. Ik ben een vrouw van 56, en voel me eigenlijk een beetje vreemde eend in de bijt hier. Uit het doorlezen van een aantal voorstelteksten concludeer ik dat de meesten hier vaker hebben geschreven, in een dagboek, in de vorm van gedichten of verhalen. Ik ben helemaal blanco wat dat betreft. Hetgeen mij hier heeft gebracht is mijn voornemen om erachter te komen of ik misschien zou kunnen schrijven en of ik dat leuk vind. Ik vind het erg leuk om reacties te krijgen op mijn schrijfsels, maar zal door mijn gebrek aan ervaring nog niet direct op anderen reageren. Groet, Lucienne

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Doorgaans blazen de mensen die zichzelf wat ervaring toeschrijven het hoogst van de toren hier(ondergetekende pleit schuldig), maar er zijn genoeg mede-beginnende schrijvers, dus niks vreemde eend! Welkom, en alle succes met je voornemens. Gaat zeker lukken! :)

Lid sinds

11 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Lucienne, Hier een beginneling. Gelukkig ontmoet je hier ook wel SOL-ers die van wanten weten. Gewoon proberen, de reacties lezen en voor jezelf nagaan: hoe denk ik daar over. Als er b.v. gevraagd wordt: raakt dit gedicht jou, of, hoe vindt je dit, hoe vindt je dat, mag je gerust je mening geven. Zit je er naast dan merk je het wel. Je leert er van. Welkom en succes

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor jullie welkomstwoorden. Voel me al wat minder vreemd. :)