Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen; Fallen Angel

Edit: Mijn gebruikersnaam is inmiddels veranderd in Fallen Angel. Na een tijdje meegelezen te hebben bij het proeflezen en op het forum, heb ik dan toch besloten een account aan te maken. Voel ik me niet meer zo stiekem (en kan ik af en toe wat van me laten horen). Qua schrijfsels; ik ben er zo eentje die zo'n beetje alle (kinder)boeken in de bibliotheek gelezen had en al vanaf kleins of aan riep dat ze schrijfster wilde worden. Ik denk dat velen hier die droom hadden (schrijver voor de mannen dan, of krijgen we meteen al wat spannende bekentenissen?), en nog steeds de droom hebben ooit een boek te publiceren. Ik heb veel verhaaltjes geschreven als kind, als puber was ik erg druk met dramatische gedichten, maar sinds mijn studententijd had ik eigenlijk niet meer geschreven. Toen ik eenmaal fulltime aan het werk was, merkte ik dat het toch weer begon te kriebelen... Sinds een jaar of 2 ben ik daarom weer begonnen met schrijven (gewoon als hobby) en heb de laatste tijd het idee wel een beetje mijn 'stem' gevonden te hebben. Mijn interesse ligt bij veel verschillende soorten lees- en schrijfmateriaal. Om het iets minder breed te maken, behoren fantasy (met alle subgenres die daar binnen vallen), humor (om te lezen, dan) en gedichten wel tot mijn favorieten. Wat kom ik hier doen? Ik vind het erg leuk om de stukken van anderen te lezen en wie weet kan ik af en toe nog wel een nuttige bijdrage leveren qua tips. Vrees niet; ik ben wat sarcastisch van aard, maar qua commentaar op anderen ben ik over het algemeen best wel lief. Ik ben namelijk groot fan van de uitspraak 'Behandel anderen zoals je zelf behandeld zou willen worden.' Wellicht dat ik het over een tijdje zelfs wel aandurf om een van mijn creaties te plaatsen; ik ben altijd erg benieuwd naar de feedback van anderen. Dat was het wel zo'n beetje, denk ik. Mis je nog iets aan mijn introductie; vraag maar raak! (Ik heb toch een heel topic...)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vrees niet; ik ben wat sarcastisch van aard, maar qua commentaar op anderen ben ik over het algemeen best wel lief.
Ik vrees toch het ergste. Welkom.

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal :) @ Yrret; Als je het ergste vreest, kan het alleen maar meevallen, toch? ;)

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Yrret; Als je het ergste vreest, kan het alleen maar meevallen, toch? ;)
O - o - nog slim ook.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Yrret; Als je het ergste vreest, kan het alleen maar meevallen, toch? ;)
Nu vrees ik jou dubbel, Fallen Angel. 8)

Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Yrret; Als je het ergste vreest, kan het alleen maar meevallen, toch? ;)
Nu vrees ik jou dubbel, Fallen Angel. 8)
Mission accomplished ;) @ Frubbie: Dank je. Zie dat je nog maar kort lid bent, dus insgelijks!