Lid sinds

10 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw op het forum, nieuw op schrijf gebied.

Goeden dag iedereen, Mijn naam is Arie, ben 32 jaar oud en mijn hobby ( een van velen...) is schrijven. Voornamelijk schrijf ik voor het plezier van schrijven, soms om van me af te schrijven en soms om ideeën op te doen. Mijn stijl, of richting, is voornamelijk fantasy en Science fiction, vaak ook gemengd. Een van mijn dromen is om met de tijd één of meerdere boeken uit te gaan geven. Eerlijk toe gegeven ben ik geen ster in grammatica, tenminste, niet van school uit. Sterker nog, op school dachten ze op een gegeven moment dat ik dyslectisch was, voornamelijk omdat ik zo weinig deed tijdens Nederlandse les. Al mijn schriften zaten ook meer onder geklad met tekeningen dan met zinnige lessen of memo's, waardoor snel die conclusie werd getrokken. De waarheid daar en tegen was dat ik meer met mijn neus in oude sciencefiction pockets en fantasy boeken zat te lezen dan de meeste leerlingen bij elkaar lazen over de hele school. Een van mijn grootste helden op schijf gebied is dan ook Edgar R. Burroughs, schrijver van Tarzan en de verhalen reeks van Barsoom en natuurlijk Tolkien, wie kent zijn verhalen niet. Ik kijk uit naar een hoop lees en schrijf plezier samen met iedereen hier op schrijven online. Vriendelijke groet en wie weet tot schijfs, Arie.

Lid sinds

12 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum! Aan je grammatica kun je werken. Zo is er het boek Voor de vorm van Pyter Wagenaar. Ook Schrijfwijzer van Jan Renkema komt van pas tijdens het schrijven. Ik lees dat je tijdens de lessen veel zat te tekenen. Teken je nog steeds? En zou je het schrijven en tekenen kunnen combineren? (bijvoorbeeld stripverhalen, graphic novels) Hoe dan ook: veel plezier en succes gewenst!