Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hanneke van oostwaard - Tataam this is me

Hallo allemaal, Gezellig forum hier!!! Mijn naam is Hanneke en ik ben 33 jaar. Thuisblijfmammie van twee prinsesjes Fleur en Anabel. Volg sinds maart dit jaar de cursus Creatief Schrijven van de LOI. Dat is een erg leuke cursus en zeer leerzaam. Als ik daar mee klaar ben stort ik me maar eens op de cursussen van Schrijven Online. Ik doe mee aan de Libelle wedstrijd en de Ploegsma Hockey wedstrijd. Groetjes en tot spreeks! (uhhh abn??!)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hanneke, welkom op dit forum. Zitten de prinsesjes Fleur en Anabel al op school? Met andere woorden: heb je overdag wat tijd om te schrijven?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Welkom Hanneke, Zoals je ziet is je forumnaam langer dan kan worden weergegeven. Je mag het zo laten, maar ik kan het ook voor je aanpassen als je wilt.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hanneke, Zoals je ziet is je forumnaam langer dan kan worden weergegeven. Je mag het zo laten, maar ik kan het ook voor je aanpassen als je wilt.
Ha ha dat was ik al aan het proberen, maar het lukt niet. ik kan alles aanpassen behalve dat...of ik kijk met mijn neus, wat heeel goed zou kunnen. Waar kan ik dit veranderen??? Ooooh wacht even......begrijp ik nu goed dat jij het kan veranderen? Als dat zo is mag je ook alleen de naam Hanneke weergeven! Alvast heel erg bedankt.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Hanneke, welkom op dit forum. Zitten de prinsesjes Fleur en Anabel al op school? Met andere woorden: heb je overdag wat tijd om te schrijven?
Ik heb een prinsesje van 6, zij zit in groep 3 en een mini prinsesje van 3 jaar die een ochtend en een middag naar de Peuterspeelzaal gaat. Ik schrijf met name overdag, maak er gewoon tijd voor ;)

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
succes met de wedstrijden. Welkom hier. Ik heb een dochter van 13 maanden en tijd om te schrijven is lastig.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hanneke, Leuke avatar heb je. Ik neem aan dat je dat zelf bent? Veel succes met de wedstrijden en de cursus.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hanneke, van harte welkom. Iemand die lid wordt en meteen een schrijfwedstrijd plaatst en dan ook nog een waar ze zelf aan meedoet, dat kan ik wel waarderen! Veel succes met alles! Ik heb trouwens een prinses van vijf, een prins van ruim 3 1/2 en een prinsje van bijna één en schrijftijd moet ik echt maken. Ik kan niet schrijven als mijn oudste prinsje om mij heen loopt.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hanneke, welkom! Succes met de wedstrijden. Ik kan niet schrijven (muv mailtjes e.d) met kinderen om me heen, ik ben altijd verbaasd als andere dat wel kunnen. Die van mij zijn 7, 5 en 3. Die van 3 zit nu op de peuterspeelzaal, dus ik moet vlug aan het werk in plaats van hier rond te hangen!!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hanneke, Leuke avatar heb je. Ik neem aan dat je dat zelf bent? Veel succes met de wedstrijden en de cursus.
:) nee hoor, dat ben ik niet zelf, ha ha...daar doe ik niet aan. Maar ik vond hem wel grappig dus vandaar......

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Hanneke, hier sta je. Leuk, nog een thuisblijfmoeder. Ik heb twee prinsjes (nu ja, hmm, prinsjes. Bengeltjes is misschien een beter woord :D ), van zes en ... drie. Grappig. Veel schrijfplezier hier!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Hanneke, Altijd leuk om thuisblijfmoeders tegen te komen. Wij zijn inmiddels zeldzaam geworden, zwaar onderschat, en met uitsterven bedreigd. Ik wens je veel inspiratie en schrijfgenot.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hanneke Nou hier nog zo'n thuisblijver. Mijn twee dametjes zijn 1 en 2 jaar oud dus ik heb voorlopig nog geen tijd. Gelukkig kan ik goed 's nachts werken :-)