16 jaar

Rol

• Gewone gebruiker

electronicbeatbitch - Hallo!

18 november 2008 - 21:25
Hallo allemaal=) Mijn forumnaam is Electronicbeatbitch, naar een ceedee die ooit favoriet was maar waar eigenlijk alleen de naam van is blijven hangen. Ook wel af te korten tot EBB=) Ik ben 18 jaartjes jong, en schrijf al sinds ik het eigenlijk echt kan. Dus sinds ik een jaar of negen, tien was. Het begon met kleine gedichtjes en is langzaamaan uitgegroeid tot veel meer, hoewel ik wel lijd aan een te korte adem waardoor ik nu duizenden(oké, da's dan ook weer overdreven) onafgemaakte stukjes op mijn pc heb staan. Een vriendin vertelde me over deze website, en ben nu dan toch maar eens komen kijken en ben ook al van plan om hard te gaan oefenen met de daarvoor bestemde oefeningen. Mijn schrijfwerk 'beperkt' zich vooral tot het genre fantasy, maar wel doorspekt met invloeden uit mijn eigen leven en soms ontbreekt de hele fantasy inval en schrijf ik over mezelf, of althans, over wie ik zou willen zijn en de persoon die ik alleen kan zijn als ik het verzin;) Anyway, nice to meet y'all en ik beloof dat ik vanaf nu alleen nog maar Engels zal gebruiken wanneer ik in die taal schrijf;) Liefs, EBB P.s. Meer weten over mij? Ik heb een hele hyve gewijd aan: mezelf!=P Hij staat onwijs op alles bekijkbaar, dus knock yourself out;) http://electronicbeatbitch.hyves.nl XXX EDIT: Ik lees net dat er geen anderstalige inzendingen mogen worden geplaatst, dus zal ik geen Engels meer gebruiken=) Ik beloof echter niets hoor, want wanneer ik gewoon berichtjes post, dan schrijf ik zoals ik praat=D

16 jaar

Rol

• Gewone gebruiker
18 november 2008 - 22:10
Welkom EBB Verfrissend nieuw taalgebruik. Wellicht zien we straks ook vernieuwend, baanbrekend werk? Ik ben echt heel benieuwd. Laat maar snel iets zien! Wil